کد خبر : 200994
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 9:26
-

کشاورز: تعطیلی چهار هفته ای لیگ فرصت خوبی برای افزایش آمادگی است / قرعه سختی در هفته های آغازین داریم

کشاورز: تعطیلی چهار هفته ای لیگ فرصت خوبی برای افزایش آمادگی است / قرعه سختی در هفته های آغازین داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد کشاورز اظهار کرد: فرصت زیادی برای تمرینات گروهی پیش فصل با حضور همه بازیکنان نداشته ایم و با این شرایط باید بازی ها را شروع کنیم. وی افزود: در عین حال قرعه سختی در هفته های آغازین به نماینده البرز خورده به نحوی که در دو بازی اول باید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد کشاورز اظهار کرد: فرصت زیادی برای تمرینات گروهی پیش فصل با حضور همه بازیکنان نداشته ایم و با این شرایط باید بازی ها را شروع کنیم.

وی افزود: در عین حال قرعه سختی در هفته های آغازین به نماینده البرز خورده به نحوی که در دو بازی اول باید به مصاف تیم پرمهره کراپ و تیم مدعی گیتی پسند برویم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: نسبت به فصل قبل ۸ تغییر داشته ایم و سعی کرده ایم با بررسی دقیق و با توجه به ظرفیت های باشگاه بازیکنان با کیفیتی را جذب کنیم و بهترین استفاده را از ۵ سهمیه سرباز خود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ۵ بازیکن جوان با سابقه لیگ برتری جذب شده اند و در کنار دیگر بازیکنان برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهند کرد.

کشاورز در پایان گفت: لیگ بعد از ۴ هفته به خاطر بازی های ملی تعطیل می شود و چنانچه بتوانیم نفرات را از مصدومیت دور نگه داریم فرصت خوبی است تا از حیث بدنی وفنی تیم را به سطح مورد انتظار برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.