کد خبر : 201601
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 21:01
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

تجربه نداشتیم مقابل فرش‌آرا دونده متوقف می‌شدیم/ با بازیکنان کم‌تلاش و «من» برخورد می‌کنم/ روی ملی‌پوشان ما حساس شده‌اند

تجربه نداشتیم مقابل فرش‌آرا دونده متوقف می‌شدیم/ با بازیکنان کم‌تلاش و «من» برخورد می‌کنم/ روی ملی‌پوشان ما حساس شده‌اند

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: فرق ما با فرش‌آرا امروز در تجربه بود و اگر باتجربه نبودیم امروز بازی را نمی‌بردیم.

جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی کراپ الوند مقابل فرش‌آرا در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: به نظر من بازی اصلا خوب نبود و علیرغم اینکه پیروز زمین بودیم اما هرگز از بازی تیمم راضی نیستم. ما از موقعیت‌های گل خود استفاده نکردیم چراکه برخی بازیکنان ما کم تلاش هستند.

او افزود: من فکر می‌کنم که ما مغرور شدیم. اینکه ما اسم داریم کافی نیست. ما باید در زمین مسابقه پرتلاش باشیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. فرق ما با فرش‌آرا امروز فقط در تجربه بود و اگر باتجربه نبودیم امروز بازی را نمی بردیم چون درصد دوندگی آنها بالا بود.

سرمربی با آتیه کراپ الوند در خصوص علت پیروزی میلیمتری تیمش نیز متذکر شد: ما مشکل داریم و با بازیکنی که من باشد و منیت داشته باشد حتما برخورد می‌کنیم و سعی می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

اصغری مقدم به دفاع از بازیکن اخراجی خود در این بازی پرداخت و گفت: محمد شجری بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من فکر می‌کنم روی بازیکنان ملی ما حساس شده‌اند. همانطور که به داوران باتجربه همیشه احترام گذاشته‌ایم توقع داریم آنها هم به بازیکنان ملی‌پوش ما قدری احترام بگذارند. محمد امروز مستحق اخراج نبود ضمن اینکه اعتراض او به خطاهایی که حق ما بود باعث کارت زرد شد.

سرمربی کراپ در خاتمه از داوری انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: داور اول این بازی بد نبود اما داور دوم اصلا خوب نبود و در روزی که بردیم به داوری اعتراض داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.