کد خبر : 201819
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 12:49
-

سروری:بازی در اصفهان شرایط خاصی دارد / امیدواریم با شش امتیاز به تعطیلات برویم

سروری:بازی در اصفهان شرایط خاصی دارد / امیدواریم با شش امتیاز به تعطیلات برویم

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: در دو بازی اول گرچه خوب بازی کردیم، اما نتیجه خوبی نگرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: در دو بازی اول گرچه خوب بازی کردیم، اما نتیجه خوبی نگرفتیم.

سعید سروری در خصوص باخت فرش‌آرا مقابل کراپ الوند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: بازی خوب و فنی از طرف هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و هر کسی که این بازی را دید، از آن لذت برد. فکر می‌کنم تجربه بازیکنان کراپ به جوانی بازیکنان فرش‌آرا چربید و نتیجه را واگذار کردیم، هرچند معتقدم حق فرش‌آرا باخت نبود.

وی افزود: فرش‌آرا روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم. هنوز اول راه هستیم و ۲۴ بازی دیگر تا انتهای فصل خواهیم داشت. زود است که درباره عملکردمان صحبت کنیم. طبق نظر سرمربی روز به روز شرایط بهتری در تیم حاکم می‌شود.

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا اضافه کرد: در بازی اول با فولاد زرند ایرانیان هم می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، اما این تیم را دست کم گرفتیم که به قیمت از دست دادن دو امتیاز مهم تمام شد.

سروری در خصوص بازی بعد با گیتی پسند عنوان کرد: بازی در اصفهان شرایط خاصی دارد و کار سختی خواهیم داشت. هرچند با یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران بازی داریم، اما می‌خواهیم از اعتبار فوتسال مشهد دفاع کنیم و امیدوارم با سه امتیاز به مشهد برگردیم.

وی گفت: قطعا در ادامه راه شرایط تغییر خواهد کرد. دو بازی اول خوب کار کردیم، اما نتایج خوبی نگرفتیم. به هواداران قول می‌دهم عملکرد بسیار خوبی پس از تعطیلات ابتدایی لیگ داشته باشیم. یکی دو بازیکن مصدوم هستند و با اضافه شدن آن‌ها شرایط تیم بهتر می‌شود. امیدواریم در دو بازی بعد هم ۶ امتیاز بگیریم و به تعطیلات برویم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.