کد خبر : 201835
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 14:16
-

مراسم ختم مجازی کاظم محمدی در فدراسیون برگزار شد

مراسم ختم مجازی کاظم محمدی در فدراسیون برگزار شد

مراسم ختم مجازی مرحوم علیرضا عزیزی و مرحوم کاظم محمدی در محل سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مراسم ختم مجازی مرحوم علیرضا عزیزی و مرحوم کاظم محمدی در محل سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دو ستاره اسبق تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال، از سوی دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه و با همکاری روابط عمومی و فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال مراسم ختمی به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط ابراهیم شعبانیان آغاز شد، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال از سوی دکتر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و خانواده فدراسیون فوتبال این دو ضایعه را به بازماندگان و جامعه فوتبال تسلیت گفت.

در ادامه برادر مرحوم کاظم محمدی بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتسال ایران و فرزند مرحوم علیرضا عزیزی بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتبال ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال برای برگزاری این مراسم گرامیداشت، از حمایت‌های انجام گرفته توسط کادر درمانی و همچنین دوستان و آشنایان برای همدردی و دلجویی تشکر کردند.

صادق درودگر که به صورت آنلاین در این مراسم ختم حاضر شده بود به ذکر خاطراتی از کاظم محمدی پرداخت و گفت: کاظم یکی از خوش‌قلب‌ترین ورزشکارانی است که افتخار همکاری با او را داشتم. برای هر بازی خیرخواهانه یا هر امر خیری پیش‌قدم بود ولی کرونا او را از ما گرفت. امیدوارم هر چه زودتر واکسیناسیون همگانی صورت بگیرد تا شاهد از دست دادن ستاره‌هایمان نباشیم.

مجتبی معینی دوست و هم‌بازی مرحوم محمدی نیز ضمن برشمردن ابعاد شخصیتی این ورزشکار فقید افزود: باور اینکه کاظم را از دست داده‌ایم برای من ممکن نیست. کاظم سرشار از امید و زندگی بود و همیشه عاشقانه فوتسال را دنبال می‌کرد، اهل سهم‌خواهی نبود و افتخار می‌کرد که سالها پیراهن مقدس تیم‌ملی را بر تن کرده است.

در بخش دوم این مراسم، محمود خوراکچی با اشاره به جایگاه مرحوم علیرضا عزیزی در تاریخ فوتبال ایران او را یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان عصر خود خواند و با اشاره به حضور آن مرحوم در دو المپیک با پیراهن تیم ملی، مبارزه چند ساله این چهره فقید با بیماری را نشانه روحیه بالا و شخصیت شجاع وی دانست.

غلامحسین پیروانی نیز با بیان اینکه فقدان این چهره شناخته‌شده و محترم ضایعه‌ای برای جامعه ورزش است برای خانواده آن مرحوم آرزوی صبر کرد و خواستار توجه بیشتر به پیشکسوتان در زمان حیات شد.

حجه‌السلام مالک امام جماعت فدراسیون فوتبال که در این مراسم حضور یافته بود ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم در شرایط کرونایی و توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی ایران را یک افتخار برای هر ورزشکار عنوان کرد و گفت: دو عزیز از دست رفته مرحوم عزیزی و مرحوم محمدی در زمان حیات برای ایران اسلامی افتخار آفریده‌اند و از این بابت ما مدیون آن‌ها هستیم و خانواده‌های داغدارشان حتماً می‌دانند که نام این دو فرزند ایران تا ابد در قلب مردم به نیکی زنده است.

در پایان این مراسم که اجرای آن را حمیدرضا احمدی کارشناس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه برعهده داشت، ذاکر اهل بیت عبدالله علی‌بیگی به ذکر مصیبت پرداخت.

گفتنی است در این برنامه قریب به ۱۰۰۰ نفر از علاقه‌مندان به صورت آنلاین حضور یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.