کد خبر : 202279
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 8:13
-

او سلسله مراتب را از لحاظ ورزشی و تحصیلی به‌خوبی طی کرده است

شمسایی: سجادی توانایی کافی را دارد و ورزش را به خوبی می‌شناسد

شمسایی: سجادی توانایی کافی را دارد و ورزش را به خوبی می‌شناسد

بازیکن سال‌های گذشته تیم ملی فوتسال ایران، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را دارای توانایی لازم برای پذیرفتن این سمت می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره انتخاب حمید سجادی به عنوان گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: سجادی از بدنه ورزش بوده و سلسله مراتب را از لحاظ ورزشی و تحصیلی به‌خوبی طی کرده است. او همیشه مسئولیت داشته و سابقه تصدی سمت‌های مهمی از جمله مدیرعاملی باشگاه و مسئولیت یک بندر آزاد را دارد.

وی با تمجید از گزینه پیشنهادی آیت‌الله رئیسی بیان کرد: سجادی ورزش و کشور را به‌خوبی می‌شناسد و بر مسائل مختلف اشراف کامل دارد. ان‌شاءالله هر چه که خیر و صلاح است، اتفاق بیفتد. او در سال ۹۰ هم گزینه پیشنهادی وزارت ورزش بود و در این سال‌ها باید قدم‌های بیشتری برداشته باشد تا بیشتر مورد وثوق قرار بگیرد. به نظرم سجادی توانایی کافی را دارد.

اسطوره فوتسال کشورمان با اشاره به اهمیت فعالیت یک مدیر ورزشی در وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: کسی که از بدنه ورزش وارد مدیریت این حوزه می‌شود، می‌تواند اتفاقات خوبی در ورزش رقم بزند. سجادی سرد و گرم چشیده است و می‌داند برای موفقیت ورزش، باید منابع مالی و نیروی انسانی را کنار هم قرار بدهد. ورزش ما پتانسیل بزرگی در سطح جهان را دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.