کد خبر : 202460
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1400 - 10:34
-

باغبانباشی: برای رتبه اول تا چهارمی تلاش می کنیم/ چند بازیکن جدید به تیم اضافه می شوند

باغبانباشی: برای رتبه اول تا چهارمی تلاش می کنیم/ چند بازیکن جدید به تیم اضافه می شوند

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: هدف ما کسب رتبه‌ای درخور نام سپاهان است و تلاش می‌کنیم در پایان فصل روی سکوی اول تا چهارم قرار بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: هدف ما کسب رتبه‌ای درخور نام سپاهان است و تلاش می‌کنیم در پایان فصل روی سکوی اول تا چهارم قرار بگیریم.

احمد باغبانباشی برنامه‌های تیم فوتسال سپاهان در فاصله تعطیلات لیگ برتر را توضیح داده و اظهار داشت: بعد از انجام آخرین بازی‌مان در لیگ، تیم را به یک استراحت کوتاه فرستاده و پس از آن بلافاصله تمرینات‌مان را شروع کردیم و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در حال تمرین هستیم تا تیم از نظر بدنی به آمادگی مدنظرمان دست پیدا کند.

وی افزود: از نظر تاکتیکی هم تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم و تیم روند خوبی دارد. بازیکنان تیم به پیشرفت علاقه زیادی دارند و همین موضوع به ما کمک زیادی می‌کند. از امروز در شهرستان مبارکه اردو برگزار خواهیم کرد و به مدت ۱۴ روز در اردو هستیم تا از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط ایده‌آل برسیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان درباره روند تیم در ادامه مسابقات خاطرنشان کرد: در حال حاضر چند بازیکن را برای جذب در نظر داریم که در صورت قطعی شدن به تیم اضافه خواهند شد و امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند. پیش از شروع بازی‌ها پیش‌بینی کردیم که تیم در پایان رقابت‌ها رده اول تا چهارم جدول را به دست آورد و تلاش خواهیم کرد در پایان فصل به جایگاه مدنظرمان دست پیدا کرده و رتبه‌ای شایسته نام سپاهان به دست آوریم. این امر دور از دسترس نیست و باید برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم.

باغبانباشی ادامه داد: به بازیکنان تیم شرایط را توضیح داده‌ایم و بچه‌ها با هدف رسیدن به جایگاه واقعی‌شان در حال تمرین هستند و امیدواریم به هدف‌مان برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.