کد خبر : 202885
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 11:33
-

شریف:برخی از منتقدان تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی به دنبال تخریب هستند

شریف:برخی از منتقدان تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی به دنبال تخریب هستند

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر قرار باشد هزینه نکنیم، مجبوریم تیمی راهی لیگ برتر کنیم که زنگ تفریح سایر تیم‌ها باشد و صرفا برای بقا بجنگد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف در خصوص وضعیت تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: هنوز تصمیم قطعی برای نحوه حضور در لیگ برتر گرفته نشده‌است. منتظر قرعه‌کشی مسابقات بودیم تا فرمت لیگ برتر در فصل آتی مشخص شود. جلسه‌ای در رابطه با نحوه حضور تیم فوتسال بانوان استان در لیگ برتر خواهیم داشت تا تکلیف تیم‌داری خراسان رضوی در لیگ برتر مشخص شود.

وی با اشاره به وضعیت تیم‌های هم‌گروه هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: گروه ما بالعکس گروه سال گذشته است. فصل گذشته هیات فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان با تیم‌های مس و رهیاب هم‌گروه شدند، اما در این فصل تیم‌های سایپا و حفاری در گروه سخت‌تری قرار دارند. از آنجا که در این فصل ۴ تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند، فکر می‌کنم صعود از گروه کار سختی نباشد، اما در مرحله پلی‌آف تیم‌ها به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت خواهندکرد،  یعنی تیم چهارم یک گروه با تیم صدرنشین گروه دیگر بازی خواهدکرد.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش گفت: با وجود پیک پنجم کرونا و تعطیلی سالن‌ها تاکنون تمرینی نداشته‌ایم. در ابتدا باید برنامه تیم مشخص شود، چقدر قرار است هزینه کنیم و چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. سپس با بازیکنان مذاکره خواهدشد، درهر صورت اولویت با بازیکنان بومی است.

شریف در پاسخ به این سوال که آیا هدایت تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی را برعهده خواهدداشت،  تصریح کرد: هنوز وضعیت هدایت تیم هم مشخص نیست. امیدوارم به زودی همه چیز مشخص شود، گرچه از سایر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارم، اما ترجیحم این است در مشهد بمانم.

وی در خصوص انتقادات مبنی بر هزینه‌های تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نمی‌دانم کسانی که انتقاد می‌کنند دنبال چه چیزی هستند.  اگر می‌خواهیم هزینه نکنیم، باید تیمی راهی لیگ برتر کنیم که زنگ تفریح سایر تیم‌ها باشد و از همان ابتدا برای بقا در لیگ برتر به میدان برود، البته اگر این اتفاق هم رخ دهد، دوباره انتقاد خواهندکرد که چرا هیات فوتبال استان به فکر نبوده و برای این تیم هزینه نکرده تا آبروی خراسان رضوی نرود.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: وقتی که تیمی قدرتمند با بازیکنان ملی‌پوش هم راهی مسابقات می‌کنیم،  انتقاد می‌کنند که این پول‌ها از کجا آمده است. تمام اسناد و مدارک هزینه‌هایی که برای تیم صورت گرفته، موجود و مشخص است. بودجه هیات فوتبال خراسان رضوی نصف بودجه تیم‌های آبادان، ساپیا و ملی حفاری بود. برای تمام مسابقات خارج از خانه، یک روز قبل از مسابقه اعزام شدیم و در هتل سه ستاره اقامت داشتیم، اما به عنوان مثال تیم‌های آبادان و سایپا که در مشهد بازی داشتند در هتل پنج ستاره پارس اقامت داشته و چهار تا پنج روز پیش از مسابقه به مشهد آمدند.

شریف افزود: به مراتب کمتر از دیگر تیم‌های مدعی لیگ برتر هزینه کردیم.  تیم مدعی باید هزینه کند. در حال حاضر تیم سپاهان برای لیگ برتر فوتبال آقایان می‌خواهد مدعی باشد و برای جذب یک بازیکن شاید چندین میلیارد هزینه کند. اگر قرار است به عنوان مدعی در لیگ برتر ظاهر شویم باید هزینه کنیم، اما همیشه هزینه‌های تیم خراسان رضوی معقول و منطقی بوده است. در تمام بازی‌های لیگ برتر، به غیر از مرحله پلی‌آف فقط سرمربی و سرپرست تیم اعزام شده‌اند و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در هیچ یک از مسابقات مربی، بدنساز و مربی دروازه‌بان اعزام نشدند.

وی اضافه کرد: منتقدان این موضوعات را نمی‌بینند. از همین رو به هیات فوتبال اعلام کردم که یک سال تیمی با بودجه پایین و برای رده‌های پایین‌ لیگ راهی مسابقات کنیم، شاید انتقادات کمتر شود، اما یقین دارم مجددا باز هم به این سیستم انتقاد می‌کنند که چرا برای تیم هزینه نشده است. اکثر منتقدان فقط به دنبال تخریب هستند، البته بارها گفته‌ام اگر انتقادها سازنده باشد، قطعا استقبال خواهم‌کرد.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: در فصول گذشته بخش زیادی از هزینه‌های تیم را شهرداری مشهد پرداخت کرد. احسان اصولی، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز با جذب اسپانسر سایر هزینه‌های تیم را تامین کرد، اما اینگونه نبوده که هیات فوتبال حق‌الزحمه داوران یا هزینه توسعه فوتبال پایه را برای تیم فوتسال بانوان خرج کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

کجا سپاهان براى یک بازیکن میلیاردى هزینه کرده خانوم؟!!! تو میخواى نتایج ضعیف خودت و ریخت و پاش هاى تیمت رو توجیه کنى چرا دیگران رو تخریب میکنى و دروغ میگى ؟؟بهتره اول یاد بگیرى در مورد تیم و شهر خودت صحبت کنى

نام جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

تیم مشهد با اون همه هزینه و بازیکن ملى بدون مربى بهتر از این نتیجه میگرفت بودن شما هیچ تاثیرى نداشت