کد خبر : 202971
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 16:22
-

شمس: شکست مقابل آرژانتین مسیر بهتری برای ما ایجاد می‌کند/ کادرفنی این مسیر را انتخاب کرده است

شمس: شکست مقابل آرژانتین مسیر بهتری برای ما ایجاد می‌کند/ کادرفنی این مسیر را انتخاب کرده است

سرمربی پیشین تیم‌ملی معتقد است شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام‌جهانی، مسیر راحت‌تری برای شاگردان ناظم‌الشریعه تا پایان مسابقات ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس که در آخرین تمرین تیم‌ملی فوتسال کشورمان در ایران حاضر شده بود، درباره وضعیت این تیم گفت: شرایط تیم بسیار امیدوارکننده است و ناظم‌الشریعه هم از تیم ملی بسیار رضایت دارد. امسال دو بازیکن بیشتر از دوره‌های گذشته جام‌جهانی داریم و غیبت حسین طیبی هم به چشم نمی‌آید. البته او از دور حذفی به تیم اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به‌صورت انفرادی با همه بازیکنان تیم‌ملی صحبت کرده است، تصریح کرد: همه بازیکنان می‌گفتند برای صعود به فینال و قهرمانی جهان به لیتوانی می‌رویم و آنها هدف خود را مشخص کرده‌اند. ما در هر پُست، سه بازیکن آماده و خوب داریم و امیدوارم جام جهانی را بسیار خوب آغاز کنیم.

سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتسال درخصوص مسیر این تیم تا صعود به فینال جام‌جهانی بیان کرد: ما دو مسیر برای صعود به مراحل پایانی داریم. اگر مقابل آرژانتین به تساوی برسیم یا شکست بخوریم تا به‌عنوان تیم دوم گروه F صعود کنیم، با شکست ازبکستان به یک‌چهارم نهایی می‌رسیم و مسیر به مراتب راحت‌تری داریم. با این حال اگر آرژانتین را ببریم و صدرنشین گروه شویم، احتمال دارد که با برزیل روبرو شویم که کادر فنی، مسیر نخست را برگزیده است. کادر فنی تیم‌ملی، مسیر خود را آگاهانه انتخاب کرده و نباید کسی بگوید چرا به آرژانتین باختیم.

شمس در مورد انتقادات نسبت به غیبت مدیران فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه اعضای تیم‌ملی فوتسال اظهار داشت: بهتر است پس از بازگشت تیم‌ملی در این باره صحبت کنیم تا آرامش بازیکنان به هم نخورد. دکتر نوروزی (مشاور پزشکی رئیس فدراسیون فوتبال) گفت که غیبت مدیران به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و فدراسیون به شدت از تیم‌ملی حمایت می‌کند. عزیزی خادم هم قرار است به لیتوانی برود و قطعاً پاداش لازم برای تیم را هم با خودش می‌برد.

وی درباره پیش‌بینی خود از نتایج تیم‌ملی فوتسال خاطرنشان کرد: پیش‌تر فاصله تیم اول و دوم ما زیاد بود که با بازگشت اسماعیل‌پور و فخیم، ناظم‌الشریعه می‌تواند از هر یک از دو تیم استفاده کند. ایران دو تیم کامل دارد و هیچ‌وقت برای شرکت در جام‌جهانی، اینقدر رویایی نبوده است. فخیم بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ‌برتر بود و احمد اسماعیل‌پور هم در سال‌های اخیر، همیشه آقای گل چین است. این دو بازیکن قدرت تیم‌ملی را افزایش داده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.