کد خبر : 203370
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 16:37
-

حسن زاده: فدراسیون باید احترام بازیکنان را حفظ می کرد/ در سخت ترین گروه قرار داریم

حسن زاده: فدراسیون باید احترام بازیکنان را حفظ می کرد/ در سخت ترین گروه قرار داریم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه فدراسیون پاداش هایی که قول داده بود را پرداخت نکرد و مراسم بدرقه هم برگزار نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت تیم برای حضور در جام جهانی فوتسال گفت: خوشبختانه تیم از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد و آماده رقابت ها هستیم اما بازیکنان همچنان بابت بی توجهی فدراسیون فوتبال ناراحت هستند.

وی افزود: فدراسیون نه بدرقه خوبی برای ملی پوشان برگزار کرد و نه پاداشی که برای قهرمانی در تورنمنت تایلند و بازی با بلاروس وعده داده بود را به بازیکنان پرداخت کرد.

حسن زاده در مورد اینکه فدراسیون شرایط کرونا را عامل لغو مراسم بدرقه اعلام کرده تاکید کرد:از قبل تاریخ اعزام تیم مشخص بود و می شد دراین خصوص تدابیری اندیشید.قطعا می شد شرایطی مهیا شود که احترام بازیکنان حفظ شود با این حال این اتفاقات چندان مهم نیست و ما برای شادی مردم بازی می کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در مورد گروهی که در آن قرار داریم گفت: به نظرم در سخت ترین گروه هستیم.آرژانتین قهرمان دوره قبل است،ما بهترین تیم سید دوم و صربستان بهترین تیم سید سوم که کار را سخت می کند.

وی ادامه داد: از الان نمی شود پیش بینی کرد که تا کجا پیش می رویم ولی تمام تمرکز ما به اولین بازی است . گام به گام جلو می رویم.خیلی امید داریم تا به قول معروف توپ برایمان بچرخد و این تورنمنت مال ما باشد.

حسن زاده در مورد اینکه چهارمین جام جهانی خودرا تجربه می کند اذعان داشت: حس خوب و رضایتبخشی است.در همه این سال ها سعی کردم سرباز خوبی برای تیم ملی باشم و هر زمان این لباس را به تن می کنم تلاش کردم بهترین عملکرد را از خود نشان دهم و یک بازیکن موثر برای تیم ملی باشم. همچنین سعی کردم ارتباط خوبی با بازیکنان جوان تر برقرار کرده و تجربیات خودم را به آنها منتقل کنم تا آنها احساس خوبی در تیم ملی داشته باشند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.