کد خبر : 203437
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 17:58
-

شمس: بازی آسانی برابر تیم فوتسال صربستان نخواهیم داشت

شمس: بازی آسانی برابر تیم فوتسال صربستان نخواهیم داشت

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان در مسابقات جام جهانی لیتوانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان، درباره بازی فردا برابر صربستان در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: به قول سرمربی تیم ملی مهم‌ترین بازی گروه ما فردا برابر صربستان برگزار می‌شود، زیرا وقتی ما در برابر این تیم بتوانیم برنده شویم دومی گروهمان قطعی خواهد شد. مارکوس سراتو سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل بعد از اینکه هدایت صربستان را بر عهده گرفت آن‌ها پیشرفت خوبی در فوتسال داشتند و قطعا بازی آسانی برابر این تیم نخواهیم داشت. به هر حال با وجود بازیکنان توانمندی که در تیم ملی ما وجود دارد می‌توانیم ۳ امتیاز کامل بازی برابر صربستان را کسب کنیم.

شمس درباره غیبت حسین طیبی و احمد اسماعیل پور در بازی فردا بیان داشت: فکر نمی‌کنم غیبت این ۲ نفر نگران کننده باشد. با وجود بازیکنان خوبی که در ترکیب تیم ملی حضور دارند، به راحتی می‌توانند جایگزین طیبی و اسماعیل پور شده و کار را از آب در بیاورند. اسماعیل پور در بازی با آمریکا به ترکیب اصلی تیم اضافه خواهد شد و حسین طیبی هم از مرحله دوم می‌تواند ما را کمک کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره شکست شب گذشته ازبکستان برابر گواتمالا نیز گفت: شب گذشته همه فکر می‌کردند که ازبکستان به راحتی از سد گواتمالا عبور می‌کند، اما با اشتباهی که سرمربی تیم ازبکستان در دقایق پایانی انجام داد، باعث شد این تیم نتیجه را واگذار کند. در دیگر بازی‌ها هم نتایج عجیب و غریبی به وجود آمد. در جایی که روسیه توانست با نتیجه ۹ بر صفر مصر را از پیش رو بردارد و قزاقستان هم با ۶ گل موفق شد کاستاریکا را شکست دهد.

شمس درباره میزبانی لیتوانی از مسابقات جام جهانی عنوان کرد: نکته بسیار عجیبی که در بازی دیشب وجود داشت این بود که چظور می‌شود تیمی مثل لیتوانی میزبان مسابقات جام جهانی بیشتر از ۲۰۰ تماشاگر در سالن نداشته باشد. به نظر من این اشتباه بزرگی بود که فیفا انجام داد و کشور‌هایی را به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب می‌کند که هیچ شناختی از فوتسال ندارند. جالب است در مسابقه افتتاحیه که حداقل باید ۱۰ الی ۱۲ هزار نفر تماشاگر در سالن باشد، اما در بازی دیشب دیدیم که بیشتر از ۲۰۰ تماشاگر حضور نداشت و همان تعداد افراد هم هیچ انگیزه‌ای برای تشویق کردن نداشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.