کد خبر : 203372
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 12:33
-

ناظم الشریعه: بازی با صربستان نحوه صعود ایران از گروه را مشخص می کند

ناظم الشریعه: بازی با صربستان نحوه صعود ایران از گروه را مشخص می کند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی با صربستان نحوه صعود ما از گروه را مشخص می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه بازی با صربستان گفت: خدا را شکر تیم روز به روز بهتر با شرایط آب و هوایی لیتوانی به روز شده و بازیکنان رفته رفته آماده می شوند.

وی با اشاره با بازی با صربستان تاکید کرد: باید تمام تلاشمان  را در این بازی بکنیم.بازی اول در هر تورنمنتی سخت است اما جدا از این عامل این دیدار برای نحوه صعود ما بسیار تعیین کننده است و این مورد را بین بازیکنان جا انداختیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: فیلم بازی های اخیر صربستان را دیدیم. همه چیز را چک کردیم و به شناخت کامل از این تیم رسیدیم.

ناظم الشریعه با بیان اینکه در جام جهانی همه چیز متفاوت است گفت: دوره قبل کسی تصور نمی کرد ما برزیل را حذف کنیم و در این دوره نیز به یک تاریخ سازی دیگر فکر می کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید به فوتسال ایران به اندازه نام و مقامش رسیدگی شود.در فدراسیون کارهایی شروع شده و من هم توقع دارم که سریع تر انجام شود.شخصیت فوتسال باید به جایگاه واقعی خودش برگردد. بحث این هست که مردم خیلی فوتسال را دوست دارند و باید به این دوست داشتن احترام گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.