کد خبر : 203365
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 11:07
-

/با جام‌جهانی2021/

گزارش روز اول جام‌جهانی از زبان سایت فیفا؛ گل داگلاس شانس زیباترین گل جام را دارد

گزارش روز اول جام‌جهانی از زبان سایت فیفا؛ گل داگلاس شانس زیباترین گل جام را دارد

سایت فیفا به گزارشی از روز اول مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سایت فیفا به گزارشی از روز اول مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی پرداخت و چهار بازی این روز را به صورت گذرا بررسی کرد. در گزارش سایت فیفا آمده است :«روسیه در بازی اول در نقش یک مدعی ظاهر شد. ایوان چیشکالا هتریک کرد در حالی که گل‌های شگفت انگیز آرتم آنتوشکین و سرگی آبراموف به رقم زدن یک پیروزی قاطع کمک بسزائی  کرد.

لئو هیگیتا سیوهای فوق‌العاده‌ای داشت، خصوصاً دو مهار عالی‌اش هنگامی که نتیجه صفر بر صفر بود. تایان سومین بازیکن قزاقستانی بود که به عنوان دیگر برزیلی‌الاصل نامش را در صدر تیترها قرار داد. از طرف دیگر، حرکات اغوا کننده داگلاس تیم حریف را منزوی و خلع سلاح کرد به طوری که شوت از راه دورش با بیرون پا شانس کسب عنوان زیباترین گل جام را دارد.

گواتمالا شروعی تلخ برای ازبکستانی رقم زد که پس از دو بازی دوستانه با اسپانیا خصوصاً موفقیت در شکست پرتغال پا به لیتوانی گذاشته بود. سوپر گل‌های آلان آگیلار و ماروین ساندوال نتیجه را چهار بر یک به نفع گواتمالا رقم زد. نهایتاً به فاصله کمتر از ۲۰ثانیه تا پایان بازی، آگیلار کار را برای نماینده آمریکای مرکزی تمام کرد. شوری که در چهره‌ی بازیکنان گواتمالایی در پایان بازی دیده می‌شد غیر قابل وصف است.

آلان آگیلار ستاره گواتمالایی پس از بازی اول تیمش اینگونه حسش را بازگو کرد :«اشک‌هایم به خاطر تلاش بی‌وقفه‌مان جاری شده است. ما در جام‌جهانی فوتسال هستیم و باید تا آخرین لحظه با ایمان قلبی بجنگیم. تیم ما لحظات سختی در طول بازی پشت‌سرگذاشت ولی هیچگاه ایمانش را از دست نداد.»

هنگامی که تیم اروپایی اولین گل را در روزی تاریخی برای فوتسال کشورش دریافت کرد، جوی سنگین سالن ویلنیوس را فرا گرفته بود. لحظه به ثمر رسیدن گلِ مساوی توسط جاستیناس زاگورسکاس، خوشحالی‌ موقتی در دل هواداران لیتوانی نقش بست.

درحالی که ونزوئلا به صحنه‌ی خطایی اعتراض داشت، پس از بازبینی ویدئویی، اولین VAR تاریخ جام‌های‌جهانی حرکت را صحیح دانست. درآخرین لحظات مسابقه، تیم میزبان با اختلاف یک گل بازی را واگذار کرد و شبی تراژیک را در کائوناس رقم زد.»

 

مترجم: فرحان غضبان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.