کد خبر : 203638
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:49
-

تحلیل سایت میزبان جام جهانی: انتقاد از ریکاردینیو،تمجید از فرائو

تحلیل سایت میزبان جام جهانی: انتقاد از ریکاردینیو،تمجید از فرائو

یک سایت لیتوانیایی از عملکرد دو ستاره فوتسال جهان برداشت متفاوتی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک سایت لیتوانیایی در تحلیل روز دوم بازی های جام جهانی از عملکرد فرائو ستاره برزیل تمجید و از ریکاردینیو بازیکن درخشان پرتغال انتقاد کرد.

این سایت آورده است: روز دوشنبه ، چهار بازی دیگر در مسابقات فوتسال جام جهانی انجام شد که طی آنها ۲۷ گل به ثمر رسید. همانطور که انتظار می رفت ، جشن واقعی توسط برزیل برگزار شد. آنها تنها در هفت دقیقه پتانسیل خود را به جهان نشان دادند.

این سایت ادامه داد: تماشاچیانی که در ورزشگاه کائوناس جمع شده بودند تا بهترین بازیکن کنونی فوتسال جهان یعنی ریکاردینیو را ببینند از بازی او ناامید شوند. با وجود دو پاس موفق ،این بازیکن پرتغالی روز خوبی نداشت. کل تیم پرتغالی هم بازی را بسیار منفعلانه آغاز کردند و به خاطر آن جریمه شدند.

در ادامه ، این سایت به تمجید ستاره برزیل پرداخته است: در همین حال ، برزیل قهرمان چند دوره جهان در مصاف با ویتنام به یک برد پرگل رسید.. دو گل از این سه گل را فرائو به ثمر رساند ، بازیکنی که پر بازده ترین بازیکن در دو روز اول جام جهانی بود. چنین عنوانی در ابتدای نیمه دوم به او داده شد ، زمانی که او دو گل دیگر را در سه دقیقه به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.