کد خبر : 203719
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 22:42
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

تمجید AFC از برتری ایران مقابل صربستان/ ایران بال‌های صعودش را گشود

تمجید AFC از برتری ایران مقابل صربستان/ ایران بال‌های صعودش را گشود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سایت رسمی AFC پس از پیروزی ایران مقابل صربستان نوشت: ایران که یکی از بهترین نتایج تاریخش را در سال ۲۰۱۶ در کلمبیا کسب کرده بود، در لیتوانی گام اول را محکم برداشت و در انتظار پیروزی دومش روزیکشنبه مقابل آمریکا می‌ماند.
در این بازی مهدی جاوید و کاپیتان حسن‌زاده نبض بازی را در دست داشتند.
حمید احمدی، عقب‌گیر ایرانی در دقیقه چهار با پاس مسلم اولاد قباد چراغ اول را برای تیمش روشن کرد و طولی نکشید تا فخیم گل دوم را نیز به ثمر برساند. علیرغم سلطه‌ی ایران صربستان به دنبال بازگرداندن نتیجه بود و دجان ماجس توانست یکی از گل‌ها را درنیمه اول پاسخ دهد.
قهرمان آسیا از دقیقه ۱۱ بازی، به علت اخراج گل زن اول تیمش تحت فشار قرار گرفت که با این وجود شوت‌های اسلوبودان راجچویج، دراگان تومیچ و ملادن کوچیچ با سیو‌های بی‌نظیر صمیمی بی‌ثمر ماند.
نیمه دوم تقریباً شاهد جدالی برابر میان دو تیم بودیم، با وجود این‌که هر دو تیم موقعیت‌های بی‌شماری خلق کردند، در اکثر این تلاش‌ها ناکام ماندند و این مساله به صربستان اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه بهتر بازی می‌داد.
علی رغم تلاش فوق‌العاده تیم اروپایی، ایران دیگر مرتکب اشتباه نشد و سه دقیقه مانده به پایان بازی احمد اسماعیل‌پور طعم قدرت غول آسیایی را به صربستان چشاند هرچند لحظاتی بعد دراگان تومیچ اختلاف را به حداقل رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.