کد خبر : 203539
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 10:36
-

گزارش جالب سایت فدراسیون فوتبال آمریکا؛

رویارویی سرمربی صرب آمریکا با دو دانش‌آموز سابقش در تیم‌ملی صربستان!

رویارویی سرمربی صرب آمریکا با دو دانش‌آموز سابقش در تیم‌ملی صربستان!

دوسان جاکیکا مهندس و معلم صربی که اکنون رهبری تیم‌ملی فوتسال آمریکا را بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دوسان جاکیکا مهندس صربستانی و سرمربی تیم‌ملی فوتسال آمریکا که در آستانه رویارویی تیم‌ملی کشورش قرار دارد در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون فوتبال آمریکا گفت: انتظار هم‌گروهی با صربستان را داشتم، ولی گروهی به این سختی را نه. به هر سو از نظر من شرایط بهتر از این برایمان نمی‌شود. خیلی ساده است چون ما در مقابل برترین تیم‌های دنیا قرار گرفته‌ایم پس چیزی برای ازدست‌دادن نداریم؟ چه شیوه‌ای بهتر از این برای تبلیغ فوتسال آمریکا؟

او افزود: بازیکنانمان آسوده و باانگیزه هستند. آن‌ها تمام توان‌شان را در زمین خواهند گذاشت. حمایت همه‌جانبه من را خواهند داشت ولی اگر بخواهیم دررابطه ‌با آمادگی جسمانی و روان‌شناسی تیم صحبت کنیم، ما از همه نظر بازیکنان را آماده کرده‌ایم.

در گزارش سایت فدراسیون فوتبال آمریکا به نکته‌ی جالب‌توجه در لیست تیم ایالات صربستان حضور دو بازیکنی است که قبلاً تحت هدایت جاکیکا بوده‌اند. این مربی که علاوه بر حرفه ورشی معلم مدرسه نیز بوده، دو بازیکن صربی به نام‌های داور پوپوویچ و دراگان تومیچک در درس روبوتیک شاگرد او بوده‌اند.

جاکیکا ادامه می‌دهد: این بازی برایم بسیار احساسی است ولی به‌ هرحال زندگی این‌گونه است. من باید برای شکست صربستان تلاش کنم. باید تا آخرین ذره توانم را به کار بگیرم تا تیمم را برنده از میدان خارج کنم. ما طوری بازی خواهیم کرد که انگار آخرین مسابقه عمرمان را برگزار می‌کنیم. تنها ذهنیت درست این است. هیچ‌کس نمی‌تواند عشق صربستان را از قلبم خارج کند، هیچ‌کس ولی اکنون نقش دیگری دارم. زندگی و خانواده من در آمریکاست. وطن من اکنون آنجاست.

سرمربی تیم‌ملی آمریکا تاکید کرد: من فردی بسیار با تمرکز هستم. به دست گرفتن سکان هدایت تیم‌ملی ایالات متحده کاری بسیار افتخارآمیز است. من بیشترین تلاشم را خواهم کرد. می‌دانم که چالش بزرگی پیشروی بازیکنان و کادرمان وجود دارد ولی ما نماینده یک کشور هستیم. قطعاً فوتسال در آمریکا آینده‌ی درخشانی خواهد داشت. چه کسی می‌داند، شاید شگفتی‌ساز جام ما بودیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.