کد خبر : 203542
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 10:44
-

پیش بازی سایت فیفا از روز سوم جام‌جهانی؛ موتور مدعیان امروز روشن می‌شود/ بازی با صربستان پیش پرده نمایش ایران در جام‌جهانی

پیش بازی سایت فیفا از روز سوم جام‌جهانی؛ موتور مدعیان امروز روشن می‌شود/ بازی با صربستان پیش پرده نمایش ایران در جام‌جهانی

سایت فیفا در مطلبی به بازی‌های روز سوم جام‌جهانی لیتوانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سایت فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در آستانه سومین روز از رقابتهای جام جهانی لیتوانی به بررسی بازی‌ها پرداخت و نوشت: آرژانتین سلطه‌ی دوقطبی اسپانیا و برزیل را در جام‌جهانی ۲۰۱۶ شکست. آلبیسلسته‌ها همچنین با شکست تیم‌ملی برزیل با نتیجه ۳-۱ در فینال مسابقات کنمبول انتخابی لیتوانی نشان داد که قهرمانی‍ش در کلمبیا اتفاقی نبوده است. به‌هرحال، پیروزی همیشه با خودش فشار می‌آورد. بازیکنانی چون سارمینتو، دامیان استاسونه و لئندرو کوسولینو باید بار سنگین دفاع از عنوان قهرمانی را به دوش کشند.

اسپانیا با خاطره تلخ حذف مقابل روسیه در مرحله یک‌چهارم نهایی پا میدان لیتوانی می‌گذارد ولی به‌عنوان یک مدعی بزرگ. تجربه، سبک بازی و ذهنیت برنده در تیم فدریکو ویدال بسیار مشهود است. اُرتیس، سلانو و بورخا برای کسب جام باید در آزمون بزرگی شرکت کنند. از طرف دیگر، دروازبان پاراگوئه، کارلوس اسپینولا در گفتگویی با سایت فیفا اعلام کرد: اگر بخواهم نامی از مدعیان بیاورم، انتخاب من پاراگوئه است. احمد اسماعیل‌پور و علی‌اصغر حسن‌زاده ۳۳ ساله ایمان دارند که ایران به دنبال کسب جایگاهی بالاتر از سومی ۲۰۱۶، در لیتوانی هستند. بازی ایران مقابل صربستان پیش پرده‌ای از نمایش ایران خواهد بود.

الجزایر، زیمباوه، نیجریه، مصر، لیبی، مراکش و موزامبیک نمایندگان آفریقایی بودند که اولین بازی‌شان را در جام‌جهانی واگذار کردند. آنگولا به رغم ذهنیتی که سایر تیم‌های هم قاره‌اش رقم زدند، باور پیروزی دارد. شماره۱۰ این تیم، مانوسل در رابطه با انگیزه حضورشان گفت: کلمه‌ای برای وصف معنایی که حضور در جام‌جهانی برای ما وجود ندارد. تلاش ما این است تا با نمایشی خوب این حس افتخار را بیشتر کنیم.

مترجم: فرحان غضبان

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.