کد خبر : 204008
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 1:02
-

/یادداشت/

تحلیل فنی روسیه – ازبکستان

تحلیل فنی روسیه – ازبکستان

تحلیل فنی دیدار روسیه و ازبکستان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در یکی از جذاب‌ترین نبرد‌های هفته، روسیه، یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی موفق شد با دردسر فراوان نماینده‌ی آسیایی را شکست دهد.
در طول نیمه اول روسیه سلطه مطلق داشت و ازبکستان را مجبور به دفاع از منطقه میانی زمین کرد. غالب خطرهای ایجاد شده از طریق یک در برابر یک‌های روبینیو، آبراموف با چیشکالا، رأس چپ پایشان، خلق شدند. البته روسیه موقعیت‌های بشیماری از ضربات شروع مجدد به دست آورد که اکثریتشان نیز کرنر بودند (جایی که آفاناسیف حضوری پررنگ داشت). در دقیقه ۸ بازی شاهد تاکتیک جدیدی از اوت بودیم که قدرت تیم روس را به ما نشان می‌دهد. با ابن همه، گل اول بازی در اثر اشتباه تیم ازبک درست هنگامی که طرح یک ضدحمله را پایه‌ریزی می‌کردند توسط روبینیو به ثمر می‌رسد. یک دقیقه بعد، نیازوف گل دوم تیمش را به ثمر رساند که به نظر من برای دفاع کرنر تیم ازبکستان بهترین شیوه ممکن را اتخاذ کرده بود. در آخرین حرکت نیمه اول، روبینیو در قالب سیستم سنتی ۳-۱ روس‌ها از نیمه خودشان شروع به دریبل کرد و پس از عبور حریف شوتی را به سمت دروازه شلیک کرد.

سکان‌دار ازبک ها با اتخاذ شیوه‌ای مناسب در نیمه مربیان سرنوشت بازی را به‌کلی تغییر داد. بهادر احمدوف با استفاده از مشارکت دروازبان در بازی‌سازی حمله، تاکتیکی که منجر به عقب‌نشینی روس‌ها شد، موفق به خلق چند موقعیت و شوت به سمت دروازه حریف شد (سوپر گل چوریف پس از یک موقعیت ۱*۱) و ضربات شروع مجددی که هرکدامشان بوی گل می‌دادند و دفاع روس را دچار تردید می‌کرد (ضربه والی از ارسال کرنر لاب که نتیجه را ۲-۲ مساوی کرد). ترکیب آنتوشکین و آبراموویچ که در آن تنها اسدوف، فلنک چپ پا درخشش داشت در نیمه دوم کاری از پیش نبرد و ازبک‌ها شانس به ثمر رساندن گل سوم را نیز داشتند. در ادامه، سرگی اسکوروویچ چهار بازیکن توانمندترش را به زمین فرستاد و روسیه باردیگر با حرکات روبینیو، آبراموف، نیازوف و چیشکالا جانی دوباره گرفت. تغییر نتیجه به محض ورود این چهار بازیکن امری اتفاقی نبود. در این جدال شاهد استفاده از تاکتیک پاور پلی نبودیم که شاید بدین دلیل که ازبکستان باتوجه‌به اهمیت تعینن کننده میانگین گل برای جایگاه سومی گروه نیازی به ریسک نداشت.

بهترین های مسابقه : تیم چهار نفره روبینیو، آبراموف، نیازوف و چیشکالا، ضربات ضروع مجدد روسیه و تاکتیک بهادر احمدوف که به نوعی جریان بازی را تغییر داد.

هکتور سئوتو

 

مترجم: فرحان قضبان 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.