کد خبر : 204038
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 16:20
-

اختصاصی Fut5al ؛

نکات غیرفنی شمس به سرمربی تیم‌ملی در آستانه بازی با آمریکا/ با اختلاف می‌بریم اما منش پهلوانی ایرانی فراموش‌مان نشود

نکات غیرفنی شمس به سرمربی تیم‌ملی در آستانه بازی با آمریکا/ با اختلاف می‌بریم اما منش پهلوانی ایرانی فراموش‌مان نشود

سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال ایران در آستانه بازی با آمریکا نکاتی غیرفنی را به ناظم‌الشریعه توصیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و امریکا در جام‌جهانی که با توجه به شرایط سیاسی دو کشور می‌تواند ابعاد غیرورزشی هم پیدا کند، حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی ایران به بیان نکاتی به محمد ناظم‌الشریعه برای پرهیز از بروز هرگونه رفتار غیرورزشی در این بازی پرداخت.

در توصیه حسین شمس به سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران آمده است :((گاهى یک رفتار درست از یک تیم ورزشى می‌تواند سرنوشت سیاسى دو ملت را تحت‌الشعاع قرار داده ولیکن فارغ از هر بحثی براى بازى با آمریکا چند توصیه غیرفنى دارم. اول اینکه ما با مردم آمریکا و ورزشکاران آنها نه تنها هیچ مشکلى نداریم بلکه بسیار دوست هستیم. بعد از برد والیبالیست‌ها در مقابل آمریکا، بازیکنان حریف علیرغم باخت سه هیچ، ایستاده براى ایرانی‌ها چند دقیقه دست زدند که می‌تواند پس از بازى ما و انشاالله برد با اختلاف از جانب ما با رفتار ورزشی صحیح اتفاق بیفتد.))
حسین شمس تاکید کرده است :((یادمان باشد که ما سیاسى نیستیم و براى ارزش‌هاى انسانى بازى می‌کنیم و البته با شناختى که از شما دارم می‌دانم که استاد هستید و این تذکرات بیشتر براى خودم بود. خواهش می‌کنم در جلسه‌‌ امروز این نکات را آموزش بدهید تا مثل سایر بازی‌ها، بازیکنان بعد از هر برخوردى به گرفتن دست آنها و رعایت پهلوانی و منش ورزشکاران ایرانی پرداخته و بعد از به ثمر رساندن گل خوشحالى طبیعى و نه غیرمعمولی انجام دهند.))

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.