کد خبر : 205557
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 12:07
-

میانگین سنی تیم ملی بالا است

کشاورز: خوردن چهارده گل برای مدعی قهرمانی خیلی بد است/شمس،شمسایی و صالح می توانند سکان مدیریت فوتسال را در دست بگیرند /بازیکنان جوان با حضور در اردو و بازی تدارکاتی تجربه پیدا می کنند

کشاورز: خوردن چهارده گل برای مدعی قهرمانی خیلی بد است/شمس،شمسایی و صالح می توانند سکان مدیریت فوتسال را در دست بگیرند /بازیکنان جوان با حضور در اردو و بازی تدارکاتی تجربه پیدا می کنند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره عملکرد ملی پوشان ایران تا قبل از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره عملکرد ملی پوشان ایران تا قبل از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی موفق شده به جمع ۸ تیم پایانی مسابقات جام جهانی صعود کند به نظر من از نظر نتیجه گیری خوب کار کردیم، اما من به شخصه دوست داشتم از لحاظ تیمی عملکرد بهتری داشته باشیم. به خصوص در خط دفاعی من فکر می‌کنم باید عملکردمان خیلی بهتر از این‌ها باشد. تیم ملی ما در قمست جلوی زمین با وجود بازیکنان با استعداد و خلاق هیچ مشکلی ندارد، اما در بخش دفاع تیمی کمی دچار ضعف هستیم و باید در مسابقات آینده و به خصوص مقابل قزاقستان عملکرد بهتری داشته باشیم.

امیدوارم اتفاقات بازی با ازبکستان، برابر قزاقستان رخ ندهد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: به نظر من گل‌هایی که تیم ملی در مسابقات جام جهانی دریافت کرد بیشتر به خاطر ضعف خط دفاعی و کار تیمی بوده است. ما در مرحله گروهی و حذفی نزدیک به ۱۴ گل دریافت کرده ایم و این برای تیمی که سوم دنیا است و داعیه قهرمانی دارد خیلی بد است. قطعا بعد از بازی با ازبکستان کادر فنی و سرمربی تیم ملی نقاط ضعف را تجزیه و تحلیل کرده و به بازیکنان نکات فنی را گوشزد کرده است. در هر صورت امیدوارم اتفاقات بازی با ازبکستان در دیدار با قزاقستان رخ ندهد.

باید بعد از جام جهانی میانگین سنی تیم ملی را به ۲۶ سال برسانیم

کشاورز درباره میانگین سنی بالای ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام جهانی و اینکه آیا بعد از این رقابت‌ها نباید جوانگرایی در تیم ملی صورت بپذیرد بیان داشت: به نظر من میانگین سنی تیم ملی بالا است. قبل از حضور ملی پوشان در مسابقات جام جهانی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بیان کرد که ما در مسابقات جام جهانی به بازیکنان با تجربه نیاز داریم. دیدید که در فاصله ۲ مانده به شروع جام جهانی فرهاد فخیم با ۳۷ سال سن به تیم ملی دعوت شد.فخیم بازیکنی بوده که خیلی عملکرد خوبی داشته و مزد بازی های خوب خود در لیگ را گرفت. ناظم الشریعه هم به دنبال استفاده از بازیکنان با تجربه بود و به همین دلیل فخیم را دعوت کرد. به نظر من بعد از نتیجه خوبی که تیم ملی در جام جهانی لیتوانی کسب کرد باید میانگین سنی بازیکنان روی ۲۶ سال قرار بگیرد تا برای جام جهانی بعدی بازیکنان پخته ۳۰ ساله داشته باشیم.

 

فوتسال ما بازیکنان بسیار خوبی دارد که در آینده می‌توانند جایگزین با تجربه‌ها شوند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا الان بازیکنی وجود دارد که بخواهیم جایگزین کسانی، چون علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی کنیم نیز گفت: بله در لیگ ما بازیکنان جوان بسیار خوبی حضور دارند. شاید الان به کیفیت حسن زاده و طیبی نباشند، اما اگر ۲ سال در تیم ملی حضور داشته باشند و به اردو رفته و چند بازی بین المللی انجام دهند، قطعا می‌توانند جایگزینان خوبی برای این بازیکنان باشند.

 

بزرگترین مشکل فوتسال ما این است که زیر چتر فدراسیون فوتبال کار می‌کند

کشاورز درباره اینکه بزرگترین مشکل فوتسال ما الان چیست بیان کرد: به نظر من بزرگترین مشکل فوتسال ما این است که زیر چتر فدراسیون فوتبال کار می‌کند و آن طور که باید و شاید به این رشته پرداخته نمی‌شود. جالب است تیم ملی ما همین الان که در جام جهانی حضور دارد نزدیک به یک ماه است که رئیس کمیته فوتسال ندارد و این برای تیم ملی که عنوان سومی جهان را یدک می‌کشد اصلا قشنگ نیست. تا زمانی که فوتسال زیر چتر فوتبال باشد پیشرفت آن بسیار آرام خواهد بود و به نظر من فوتسال ما برای پیشرفت نیاز به ساز و کار مناسبی دارد. به هر حال افرادی، چون حسین شمس، وحید شمسایی و ناصر صالح از استخوان خرد کرده‌های این رشته هستند که می‌توانند ریاست کمیته فوتسال را بر عهده بگیرند.

فوتسال ما هنوز برنامه‌های خود را ماه به ماه جلو می‌برد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره آینده این رشته نیز گفت: ما برای آینده نیاز به برنامه ریزی بسیار قوی داریم. فوتسال ما از نظر نیروی انسانی هیچ مشکلی ندارد، زیرا در کشور ما بازیکنان و مربیان بسیار خوبی حضور دارند. ما الان به کسی نیاز داریم که برای ۳ سال آینده فوتسال ما برنامه ریزی درستی انجام داده باشد. ما هنوز که هنوز است برنامه‌های خودمان را ماه به ماه جلو می‌بریم و امیدوارم با آمدن مدیر قوی آینده روشنی در پیش فوتسال کشورمان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.