کد خبر : 206110
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 12:20
-

یک مربی قهرمان ایران و آسیا گزینه اول فدراسیون برای هدایت تیم ملی

یک مربی قهرمان ایران و آسیا گزینه اول فدراسیون برای هدایت تیم ملی

حضور در بین چهار تیم نهایی جام جهانی فوتسال کمترین انتظار از تیم ملی بود اما یک شکست ناباورانه در مقابل تیم ملی قزاقستان همه آرزوی‌های فوتسال‌ دوستان کشورمان را بر باد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حضور در بین چهار تیم نهایی جام جهانی فوتسال کمترین انتظار از تیم ملی بود اما یک شکست ناباورانه در مقابل تیم ملی قزاقستان همه آرزوی‌های فوتسال‌ دوستان کشورمان را بر باد داد. شکستی که می‌توانست برای نسل طلایی تیم ملی فوتسال کشورمان رخ ندهد اما ضعف‌های فنی و مدیریتی موجود در این تیم از عوامل اصلی این باخت بود.

فدراسیون فوتبال که با ریاست عزیزی خادم قبل از جام‌جهانی لیتوانی اقدام به تمدید قرارداد ناظم الشریعه کرد در شرایط فعلی به این نتیجه رسیده که زمان پایان کار سرمربی تیم ملی فوتسال در این تیم رسیده است. مخصوصا اختلافات درون تیمی تیم ملی مزید بر علت شد که حواشی زیادی پیرامون این تیم در تورنمنت بزرگ جام جهانی بوجود آمده و اخبارش به گوش رئیس فدراسیون هم برسد.

در همین راستا باید به زودی منتظر اعلام خبر قطع همکاری تیم ملی فوتبال با ناظم الشریعه باشیم. مربی که انصافا از نظر اخلاقی بهترین است اما از نظر مدیریت فنی و حواشی تیمش نتوانست آنطور که باید در تیم ملی موفق باشد.

اما جدی‌ترین گزینه برای جانشینی ناظم‌الشریعه گویا مربی لیگ برتری است که سابقه چند قهرمانی در لیگ برتر و همچنین قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را هم در کارنامه خود دارد.

در این ارتباط به زودی اخبار جدیدی به گوش خواهد رسید.

منبع:آنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین چهارشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

مربی ایرانی همشون محافظه کارند الان از مربی فعلی انتقاد می کنند ولی قبل از جام جهانی می گفتند بهترین نفرات دعوت شده اند ایکاش یک مربی درجه یک اسپانیایی می اومد

محمد چهارشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

وحید شمسایی