کد خبر : 206136
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:35
-

نسل طلایی فوتسال سوخت

اسماعیل پور :همه می‌خواستند ایران در فینال یا نیمه نهایی باشد/بازی قزاقستان «از دستمان در رفت» / نتایج ما اصلاً ارتباطی به سن بازیکنان نداشت

اسماعیل پور :همه می‌خواستند ایران در فینال یا نیمه نهایی باشد/بازی قزاقستان «از دستمان در رفت» / نتایج ما اصلاً ارتباطی به سن بازیکنان نداشت

ملی پوش فوتسال ایران با اشاره به اظهارنظرهای که درباره سن بالای این تیم مطرح شده است، تاکید کرد: نتایج ما اصلاً ارتباطی به سن بازیکنان نداشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد اسماعیل پور درباره باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان در جام جهانی ۲۰۲۱ و حذف از این مسابقات گفت: نمی‌توان یک دلیل برای نتایج ذکر کرد. تیم خوبی داشتیم ولی بازی دلخواه را انجام ندادیم. انتظارات هم از تیم ملی بالا بود و همه می‌خواستند ایران در فینال یا نیمه نهایی باشد.

وی افزود: خودمان هم انتظار داشتیم تیم به مراحل پایانی برود و اصلاً فکر نمی‌کردیم که حذف شویم. بازی قزاقستان «از دستمان در رفت» و آن اتفاقات افتاد. در کل می‌توانم بگویم نسل طلایی فوتسال سوخت.

ملی پوش فوتسال ایران با اشاره به اظهارنظرهای که درباره سن بالای این تیم مطرح شده است، تاکید کرد: نتایج ما اصلاً ارتباطی به سن بازیکنان نداشت. نفرات تیم ملی در اوج پختگی بودند. تیم‌های دیگر مثل آرژانتین و برزیل هم همین شرایط را داشتند. اینکه می‌گویند به خاطر سن و سال این اتفاقات رخ داده، درست نیست. نتیجه دلخواه و ایده آلی در جام جهانی نگرفتیم ولی چندان بد هم نبود.

اسماعیل پور در پاسخ به این سئوال که در نیمه دوم بازی با قزاقستان چه اتفاقی افتاد که تیم کشورمان دچار افت شد؟ گفت: در این خصوص باید کادر فنی صحبت کند. بعضی از دقایق به خاطر بازی پنج نفره حریف عقب می‌رفتیم. قزاقستان در نیمه دوم بسیار متفاوت‌تر بازی کرد؛ درست مثل ما که متفاوت از نیمه اول ظاهر شدیم. اشتباهاتی هم انجام شد. می‌توانستیم این بازی را برنده شویم ولی همه چیز دست به دست هم داد که بازنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در خصوص نقش «هیگوئیتا» دروازه بان قزاقستان در پیروزی این تیم مقابل ایران تصریح کرد: هیگوئیتا جزو بهترین دروازه بان های دنیا است ولی متاسفانه ما روی بازی پنج نفره حریف خیلی تمرکز کرده بودیم. از این تاکتیک حریف گل نخوردیم ولی دروازه ما روی ضربات شروع مجدد باز شد. قبلاً هم با تیم‌هایی که بازی پنج نفره می‌کردند، مسابقه داده بودیم و مشکلی نبود. هیگوئیتا دروازه بان خوبی است ولی مقصر خودمان بودیم. بهتر است بگویم قزاقستان ما را شکست نداد؛ این ما بودیم که به خودمان باختیم.

اسماعیل پور که عضو تیم شنزن چین هم هست، در پایان درباره زمان حضورش در این تیم برای ادامه مسابقات لیگ چین گفت: احتمالاً ظرف چند روز آینده به چین می‌روم تا در بازی‌های مانده لیگ این کشور بازی کنم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.