کد خبر : 206173
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 23:43
-

خرج تیم ملی فوتسال را سازمان لیگ داد؟ / فوتسال با بودجه باشگاه ها به لیتوانی اعزام شد؟

خرج تیم ملی فوتسال را سازمان لیگ داد؟ / فوتسال با بودجه باشگاه ها به لیتوانی اعزام شد؟

شنیده می‌شود هزینه سفر تیم ملی به لیتوانی از جیب باشگاه ها پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که هنوز هم بحث بر سر کاروان شلوغ و پر تعداد همراهان رییس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به لیتوانی و تماشای بازی های تیم ملی فوتسال در جام جهانی ادامه دارد و برخی رسانه های منتقد شهاب عزیزی خادم، از حضور مدیر یک شرکت هواپیمایی و چند مدیر پتروشیمی در این سفر ایراد می گیرند، این شایعه تازه به گوش می رسد که هزینه سفر تیم ملی فوتسال به جام جهانی را سازمان لیگ پرداخت کرده و کاروان پر تعداد تیم ملی فوتسال ایران با بودجه باشگاه ها به لیتوانی رفته است.

 روایت های عجیب و غریب درباره شرایط مالی فدراسیون فوتبال روز به روز بیشتر می شود و سکوت فدراسیون نه تنها این روایت ها را بایگانی نکرده بلکه باعث ترویج بیشتر شایعه ها شده است. بعد از آن که یک خبرنگار، شایعه حقوق ۵۰ میلیون تومانی رییس فدراسیون فوتبال را توییت کرد و به شائبه پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون از محل بودجه ۵۲ میلیارد تومانی که از طریق سازمان برنامه و بودجه به تیم ملی فوتبال ایران اختصاص یافته بود معترض شد، حالا این شایعه تازه در فضای مجازی پخش شده که فدراسیون فوتبال پول اعزام تیم ملی فوتسال به جام جهانی لیتوانی را نداشت و ده میلیارد تومان از سازمان لیگ فوتبال گرفت تا تیم ملی فوتسال به پشتوانه این مبلغ که قاعدتا باید به دست باشگاه های لیگ برتری فوتبال برسد، در جام جهانی فوتسال شرکت کند.

امیدواریم فدراسیون فوتبال در این خصوص شفاف سازی کند و به این پرسش پاسخ بدهد که آیا واقعا هزینه حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی را سازمان لیگ پرداخت کرده است؟ اگر دریافت ۱۰ میلیارد تومان از سازمان لیگ صحت داشته باشد، این ده میلیارد هم کنار آن پنج میلیاردی که در روزهای اول حضور شهاب عزیزی خادم در فدراسیون گفته شد از وزارت ورزش قرض کرده و آن ۵۲ و به روایتی ۶۰ میلیاردی که از سازمان برنامه و بودجه گرفته شده، قرار می گیرد و فدراسیونی که با وعده درآمد هزار میلیاردی شروع به کار کرد، فعلا درآمدی غیر از کمک های دولتی و کمک های حمایتی نداشته است.

یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال که پیش از این در نشست هیات رییسه به فراموشی وعده رییس فدراسیون پیرامون چابک سازی فدراسیون فوتبال معترض شده بود، در پاسخ به این پرسش که آیا خرج سفر به لیتوانی هم از طریق سازمان لیگ پرداخت شده است، گفت: «جواب این پرسش شما را زمانی می توانم بدهم که صورت های مالی فدراسیون فوتبال را ببینم.»

گویا اعضای هیات رییسه در آخرین نشست خود به همین موضوع معترض شده بودند. طبق روایت های پراکنده ای که از نشست اعضا به بیرون درز پیدا کرد، بعد از آن که یک عضو هیات رییسه از رییس فدراسیون انتقاد کرد چرا به جای تحقق وعده چابک سازی، در حال اضافه کردن کارمند و مشاور و حقوق بگیر به فدراسیون است، همین عضو و دو عضو دیگر از شهاب عزیزی خادم خواسته بودند درباره صورت وضعیت مالی فدراسیون و مصارف پولی که از سازمان برنامه و بودجه گرفته شده، توضیح بدهد. باید دید آیا فدراسیون به این شایعه ها و شائبه ها واکنش نشان خواهد داد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.