کد خبر : 206154
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 15:00
-

صانعی قید حضور در تیم ملی فوتسال بانوان را زد

صانعی قید حضور در تیم ملی فوتسال بانوان را زد

مربی فوتسال بانوان ایران گفت: شرایط کار برای همکاری با تیم ملی مهیا نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان، افزود: خانم موسوی پیگیر حضورم به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بود، اما اراده‌ای در سایر ارکان فدراسیون برای موفقیت فوتسال بانوان ندیدم.
وی گفت: قبلا هم به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان با فدراسیون همکاری می‌کردم که در آن زمان همه مسئولان برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند، اما در این دوره شرایط برای کار مهیا نبود، بنابراین با عذرخواهی این مسئولیت را نپذیرفتم.
این مربی فوتسال افزود: از رئیس تا هیئت رئیسه فدراسیون باید به بخش بانوان کمک کرده، نه اینکه مشکلات را بیشتر کنند که این موضوع را ندیدم و در کاری که موفقیت را در آن نبینم، هرگز مسئولیت قبول نمی‌کنم.

تکذیب حضور در تیم بانوان پیکان
وی در خصوص حضورش به عنوان مدیرفنی تیم فوتسال بانوان پیکان، گفت: این خبر صحت ندارد، بنده به عنوان مشاور مدیرعامل و مسئول آکادمی فوتسال باشگاه پیکان فعالیت دارم و به عنوان مشاور در خدمت تیم‌های فوتسال مردان و بانوان باشگاه هستم.
صانعی گفت: آکادمی پیکان در بخش جوانان و امید پسران هم تیمداری می‌کند و طبق برنامه ریزی‌ها در نظر دارد سال‌های آتی در بخش بزرگسالان هم تیمی را روانه لیگ فوتسال کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.