کد خبر : 206359
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 19:18
-

اختصاصی Fut5al ؛

تحلیل آماری بازی فینال جام‌جهانی۲۰۲۱

تحلیل آماری بازی فینال جام‌جهانی۲۰۲۱

تحلیل آماری پیش بازی دیدار حساس پرتغال و آرژانتین منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بابک منتی مربی ایرانی شاغل در لیگ فوتسال استرالیا به تحلیل آماری بازی تیم‌های ملی پرتغال و آرژانتین پرداخته و آورده است:
تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین (مدافع عنوان قهرمانی) و پرتغال در حالی در بازی فینال جام مقابل هم قرار خواهند گرفت که در ۶ مسابقه ای که تا قبل از این بازی انجام داده اند نتایج زیر را بدست آورده اند؛
تیم‌ ملی فوتسال آرژانتین با کسب ۵ برد و‌یک تساوی در مقابل پرتغال با کسب ۴ برد در جریان وقت معمول بازی و ۲ مساوی به فینال این مسابقات راه یافته است.

تیم‌ملی آرژانتین ۲۶گل‌‌ در این مسابقات به ثمر رسانده است که ۲۱ گل آن در جریان بازی و ۵ گل‌از روی ضربات شروع مجدد بوده است همچنین این تیم ۶ گل تا اینجای کار دریافت کرده است که ۳ گل در جریان بازی و ۳ گل آن  از روی ضربات شروع مجدد می‌باشد.

در سمت مقابل تیم‌ملی فوتسال پرتغال با زدن ۲۴ گل در این مسابقات پا به فینال این مسابقات خواهد گذاشت که ۱۹ گل آن در جریان بازی و ۵ گل از روی ضربات شروع مجدد می‌باشد. همچنین پرتغال تا قبل از این مسابقه ۱۱ گل دریافت کرده است که ۶ گل آن در جریان بازی و ۵ گل از روی ضربات شروع مجدد می‌باشد.

جدول و نمودار گل‌های زده دو تیم حاضر در بازی فینال جام‌جهانی:

برای مطالعه بیشر نگاهی می‌اندازیم به نتایج ۲۰ بازی آخر در مسابقات رسمی و دوستانه ملی دو تیم تا قبل از فینال:

بابک منتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.