کد خبر : 206554
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 12:53
-

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال پرتغال؛ از بیمارستان تا قهرمانی در جام‌جهانی

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال پرتغال؛ از بیمارستان تا قهرمانی در جام‌جهانی

کاپیتان تیم ملی فوتسال پرتغال بعد از قهرمانی با این تیم در جام جهانی ۲۰۲۱ گفت: ۶ ماه پیش سخت‌ترین جراحی دوران حرفه‌ای ام را انجام دادم و به سختی به توپ ضربه می‌زدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال پرتغال شب گذشته با نتیجه ۲ بر ۱ تیم ملی آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۲۱ شکست داد و به عنوان قهرمانی این رقابتها رسید.

«ریکاردینیو» کاپیتان تیم ملی فوتسال پرتغال بعد از این قهرمانی گفت: ۱۸ سال در تیم ملی بودم. بازی‌های زیادی انجام دادم. چهار دوره در جام جهانی بودم و همیشه در شرایط خوبی قرار داشتم.

کاپیتان پرتغال ادامه داد: ۶ ماه پیش روی تخت بیمارستان بودم. این سخت‌ترین جراحی دوران فوتسالم بود. به سختی می‌توانستم به توپ ضربه بزنم. مجبور بودم بیش از آنچه که فکرش را بکنید کار کنم تا در ترکیب پرتغال حضور یابم و به تیم کمک کنم.

ریکاردینیو خاطرنشان کرد: ۶ ماه پیش این لحظه غیر ممکن به نظر می‌رسید. قصد داشتم بازنشسته شوم. می‌دانستم این آخرین شانس من برای کسب جام جهانی است که رویای آن را داشتم. می‌دانستم که همیشه از قهرمان نشدن در این رقابت‌ها پشیمان خواهم شد.

وی همچنین تاکید کرد که قهرمانی‌های زیادی در فوتسال به دست آورده ولی قهرمانی در جام جهانی از تمام آنها ویژه‌تر است و در تمام دوران فوتسال خود منتظر آن بوده است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال پرتغال؛از بیمارستان تا قهرمانی درجام جهانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.