کد خبر : 206820
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 15:13
-

عزیزی: خوبان عالم نتوانستند کمکی به قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی کنند!

عزیزی: خوبان عالم نتوانستند کمکی به قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی کنند!

خداداد عزیزی گفت: همان طور که خوبان عالم نتوانستند کمکی به قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی کنند به تیم امید هم نمی‌توانند کمک کنند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، خداداد عزیزی گفت: همان طور که خوبان عالم نتوانستند کمکی به قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی کنند به تیم امید هم نمی‌توانند کمک کنند!

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد:خوبان عالم و انرژی کائنات و … هم نمی‌تواند مهدوی کیا و تیم امید را المپیکی کند چون سالهاست شرق آسیا و حتی همین کشورهای خلیج فارس مثل قطر در فوتبال پایه ای سرمایه گذاری وسیعی کرده‌اند. آن وقت ما چه کرده‌ایم؟ سراغ خوبان عالم، کائنات، انرژی‌های عجیب و غریب و اجی مجی لاترجی رفته این بلکه فرجی شود!

عزیزی افزود:  فوتبال پایه ما همه شده زد و بند و بابا پولدارها! آیا با این وضعیت انتظار دارید در رده‌های پایه ای ملی چه رشدی کنیم؟ اغلب استعدادهای بزرگ فوتبال ما به صورت خودجوش بالا آمده و می‌آیند. با این شرایطی که من می‌بینم اوضاع بدتر هم خواهد شد. همان طور که خوبان عالم نتوانستند کمکی به قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی کنند به تیم امید هم نمی‌توانند کمک کنند!

ما که با خوبان عالم و انرژی‌های کائنات کاری نداریم! این دوستان هستند که مدام با مصاحبه‌های خود این حرف‌های خنده دار و عجیب را می‌زنند و همه چیز را لوث می‌کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.