کد خبر : 206824
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 15:07
-

کشاورز:هیچ اطلاعی از نحوه بازی حفاری نداشتیم / در حال حاضر صحبت در مورد صدرنشینی کار مناسبی نیست

کشاورز:هیچ اطلاعی از نحوه بازی حفاری نداشتیم / در حال حاضر صحبت در مورد صدرنشینی کار مناسبی نیست

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر صحبت در مورد صدرنشینی کار مناسبی نباشد اما ما سال گذشته طی برنامه‌ای ۳ ساله، پروژه خودمان را شروع کردیم و رو به جلو پیش خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر صحبت در مورد صدرنشینی کار مناسبی نباشد اما ما سال گذشته طی برنامه‌ای ۳ ساله، پروژه خودمان را شروع کردیم و رو به جلو پیش خواهیم رفت.

«فرهاد کشاورز» روز یکشنبه در خصوص پیروزی روز گذشته تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی دیروز ما بعد از تعطیلات، به نوعی اولین دیدارمان محسوب می‌شد و همیشه اولین بازی‌ها سخت است. متاسفانه وقفه‌ای که در ابتدای بازی پیش آمد و باعث معطلی تیم ما شد، در روند بازی تاثیر داشت. در فصل تغییر دما هستیم و بازیکنان از نظر بدنی و روانی آماده شروع بازی بودند اما این شرایط را از دست دادند.

وی ادامه داد: این اتفاق باعث شد تا تیم حفاری روی دو ضد حمله و عدم تمرکز به ما گل بزند. بعد از گل‌هایی که دریافت کردیم و در حالی که موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف داشتیم، نیمه نخست را با نتیجه دو بر یک به پایان رساندیم. از آنجایی که از نظر تاکتیکی خودمان را آماده کرده بودیم و ایمان کافی به بازیکنانمان داشتیم، با صحبت هایی که بین دو نیمه با بچه‌ها کردیم، توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز تصریح کرد: حفاری تنها تیمی بود که در سه هفته قبلی هیچ اطلاعی از نحوه بازی آن‌ها نداشتیم اما با دیدن نیمه اول بازی، با روش آن‌ها آشنا شدیم و فهمیدیم که می‌خواهند تنها از راه ضد حمله به دروازه ما نزدیک شوند. ما نیز توانستیم خیلی خوب راه آن‌ها را ببندیم و اگر در نیمه دوم فرصت‌هایمان تبدیل به گل می شد، نتیجه‌ای غیر قابل تصور شکل می‌گرفت. همه بازی را دیدند که چقدر موقعیت از دست دادیم. در آخر به تیم ملی حفاری نیز خسته‌نباشید می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

وی که تیمش با این پیروزی به صدر جدول لیگ برتر فوتسال رسید، گفت: فکر می‌کنم الان صحبت در مورد صدرنشینی کار مناسبی نباشد اما ما سال گذشته طی برنامه‌ای سه ساله، پروژه خودمان را شروع کردیم و در حال حاضر در سال دوم این برنامه قرار داریم. نقاط ضعف را از سال گذشته پوشش دادیم و با برنامه به جلو پیش می‌رویم. توجهی به صدرنشینی نداریم و بازی به بازی حرکت می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز افزود: نسبت به سال گذشته که ۱۰ بازیکن داشتیم، امسال با حمایت‌هایی که صورت گرفت، توانستیم بازیکنان بیشتری جذب کنیم. ما طبق برنامه رشد جلو خواهیم رفت و امیدوارم این برنامه به خوبی پیش برود. ما به دنبال فوتسال خوب و معرفی بازیکن به فوتسال کشور هستیم. امسال به دنبال ارتقا رتبه جدول نسبت به سال گذشته هستیم و پله به پله جلو خواهیم رفت.  

تیم‌ مقاومت البرز روز گذشته موفق شد ملی حفاری اهواز را در چارچوب هفته چهارم با نتیجه پنج بر سه شکست دهد. مقاومت با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.