کد خبر : 206984
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 10:38
-

تیم ما از نظر هزینه در رده چهارم و پنجم است

حسن‌زاده: قهرمانی در لیگ برتر امسال کار سختی است / تعطیلات چند هفته ای لیگ برتر از نظر روحی و بدنی به ضرر تیم بود

حسن‌زاده: قهرمانی در لیگ برتر امسال کار سختی است / تعطیلات چند هفته ای لیگ برتر از نظر روحی و بدنی به ضرر تیم بود

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه از بازی هفته چهارم تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: با توجه به شرایط و قدرت سایر تیم‌ها که نفرات توانمندی جذب کرده اند، قهرمانی در لیگ برتر امسال کار سختی است اما برای شادی دل هواداران ساوجی دنبال دستیابی به این مهم هستیم.

 «محسن حسن‌زاده» شامگاه یکشنبه در پایان دیدار با تیم زندی بتن کلاردشت که در سالن فجر ساوه با برتری چهار بر یک شاگردانش به پایان رسید، اظهار داشت: تیم سن‌ایچ در ابتدای فصل شروع خوبی داشت اما تعطیلات چند هفته ای لیگ برتر از نظر روحی و بدنی به ضرر تیم بود و با این حال تلاش می کنیم همچنان روند موفقیت آمیز خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص روند مسابقه با نماینده کلاردشت از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران، گفت: در نیمه اول این بازی شرایط ایده‌آلی نداشتیم اما نیمه دوم و با اجرای فرمان های تاکتیکی از سوی بازیکنان، شرایط تیم خوب شد و موفق شدیم سه گل به ثمر برسانیم.

سرمربی سن ایچ ساوه بیان کرد: برای حفظ جایگاه و شخصیت تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و بازیکنان نتیجه مطلوبی از تلاش و بازی با تمرکز خود کسب کردند.

وی ادامه داد: با اینکه تیم زندی بتن کلاردشت به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است اما با جذب بازیکنان توانمند و مستعد در قامت یک تیم مدعی و پرمهره خود را نشان داد و قبل از دیدار هم پیش بینی می کردیم که بازی سختی مقابل این تیم داشته باشیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: فارغ از نتیجه این دیدار لازم است تیم سن ایچ از نظر فنی تقویت شود و امیدواریم در ادامه شرایط بازیکنان بهتر شود.

وی نسبت به قهرمانی تیم سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به شرایط سایر تیم‌ها از جمله مس سونگون، کراپ الوند، گیتی پسند و حتی تیم کلاردشت، تیم ما از نظر هزینه در رده چهارم و پنجم است و برای قهرمانی کار سختی در پیش داریم اما با توانمندی، انگیزه و همدلی اعضای تیم به کسب جایگاه برتر امیدوار هستیم.

سن ایچ ساوه که با پیروزی امشب و با ۱۲ امتیاز از چهار پیروزی در صدر جدول قرار دارد، باید در هفته پنجم این رقابت ها در قم به مصاف فردوس برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.