کد خبر : 207088
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 14:43
-

مدیرعامل چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

مقابل قهرمان امیدهای فصل قبل مساوی کردیم/ چیپس کامل برنامه‌های بلند مدت دارد/ مالک باشگاه دغدغه‌مندانه کنار تیم است

مقابل قهرمان امیدهای فصل قبل مساوی کردیم/ چیپس کامل برنامه‌های بلند مدت دارد/ مالک باشگاه دغدغه‌مندانه کنار تیم است

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل گفت: شهروند ساری با تیمی متحول و جوان به مشهد آمد و ما بازی مقابل قهرمان امیدهای فصل قبل را مساوی کردیم.

وحید غفوری مدیرعامل باشگاه چیپس کامل پس از تساوی با شهروند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی با شهروند یک بازی خاص پس از تعطیلات طولانی بود و باتوجه به حضور بازیکنان با کیفیت و جوانی که سال قبل قهرمان لیگ‌برتر امیدها بودند بازی سختی برای ما شد.

او افزود: به هر حال بعد از تعطیلی لیگ و در بازه زمانی ۵۰ روزه تعطیلات، هیچ تیمی بیکار ننشسته و بازسازی تیم‌ها انجام شده است. ضمن اینکه ما میزبان تیم بسیار خوب، ریشه‌دار و قوی شهروند بودیم که از رقبای باسابقه در لیگ‌برتر بود و مقابل چیپس کامل دست بسته ظاهر نشد.

مدیرعامل چیپس کامل به اقدامات تیمش در تعطیلی لیگ اشاره کرد و گفت: چیپس کامل هم به مانند همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر از این فرصت استفاده کامل را برد و فرصت را غنیمت شمردیم و برنامه‌های آماده‌سازی تیم را اجرایی کردیم. با توجه به اینکه دیر به لیگ‌برتر اضافه شدیم از برنامه‌های آماده‌سازی پیش فصل خودش محروم بودیم و با توجه به حضور دقیقه نودی در لیگ‌برتر این فرصت بسیار برای تیم ما مغتنم بود.

او ادامه داد: با بازیکنان قدیمی و نفراتی که جدید جذب کردیم با تمرینات صبح و بعد از ظهر در مشهد و همچنین در اردوی شمال کشور که داشتیم به آمادگی بدنی و شایستگی‌های تاکتیکی تیم رسیدگی شد تا میزان آمادگی بهتری داشته باشیم ضمن اینکه ۵ بازی تدارکاتی نیز در نوشهر و مشهد برگزار کردیم که دو تای با تیم بسیار خوب و همشهری‌مان فرش‌آرا مشهد بود.

غفوری با اشاره به اضافه شدن بازیکنان امید به لیست بازیکنان چیپس کامل از برنامه‌های بلند مدت این باشگاه خبر داد و گفت: در این مدت شش بازیکن امید را به مجموعه اضافه کردیم با توجه به برنامه‌های بلندمدتی که چیپس کامل داشت، حمید مرادیان، متین محمدپور، ولی سرباز، سینا رنجوری و مرتضی ملک‌آبادی را از امیدهای باشگاه به تیم بزرگسالان اضافه کرده و قراردادشان ثبت شد ضمن اینکه سینه هادیان بازیکن زیر ۲۳سال نیز جذب باشگاه شد.

او ادامه داد: کادر پزشکی را از بهترین‌ها و حرفه‌ای‌ها در شهر مشهد انتخاب کردیم و دکترشریفی به مجموعه اضافه شدند‌. در بعد رسانه هم با توجه به نگاه ویژه باشگاه نسبت به رسانه و برندینگ، مجموعه از بهمن هوشمندفر خبرنگار صدا و سیمای استان به عنوان مدیر رسانه‌ای دعوت به همکاری کرد. همچنین با توجه به برنامه‌های بلندمدت باشگاه، کار خریداری امتیاز لیگ یک امید هم انجام شده که انشالله پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد تا بتوانیم پوشش بازیکنان امید را هم داشته باشیم و انشالله از این خزانه در اختیار بزرگسالان قرار دهیم.

مدیرعامل چیپس کامل با تمجید از علاقه مالک باشگاه به تیم فوتسال تیمش متذکر شد: در این مدت زمان با توجه به نیازهایی که کادرفنی اعلام کرده بود، مجموعه مدیریتی به خصوص مالک محترم باشگاه، مهندس رنجوری تمام تلاش خود برای کیفیت برگزاری و آماده‌سازی جلسات تمرینی را اجرایی کردند که واقعا دلسوزانه و دغدغه‌مندانه بود. ایشان همپای بنده حتی در تمرینات حضور فیزیکی یافتند و این دغدغه‌مندی و حمایت‌های بی‌دریغ کمتر مثل و مانندی دارد که واقعا جای تشکر از طرف تمام بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی را باقی می‌گذارد. انشاالله خبرهای خوبی از باشگاه بشنوید و امیدوارم که بتوانیم جامعه فوتسال خراسان رضوی را به اهداف متعالی برسانیم و مهندس رنجوری را که از بخش خصوصی پا در این راه گذاشته را شاد کنیم.

وحید غفوری تاکید کرد: باشگاه چیپس کامل فعالیت‌های بسیار زیادی را در این مدت فارغ از برنامه آماده‌سازی آمادگی داشته که واکسیناسیون تمام بازیکنان و کادر فنی قبل از اعزام به اردو از جمله آنهاست و برنامه‌های ‌دیگری را در حال انجام است که به موقع اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

او در خاتمه به بازی هفته پنجم چیپس کامل مقابل زندی بتن کلاردشت اشاره کرد و یادآور شد: زندی بتن قهرمان فصل قبل لیگ یک است و بازیکنان زیادی جذب کرده و بازی سختی پیش‌رو داریم اما ما هم با خروج از فشار تمرینات بدنی و در شرایط مسابقه قرار گرفتن، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. انشاالله برای کسب نتیجه خوب به سالن چالوس می‌رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.