کد خبر : 207218
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 8:20
-

ناظری: بازی مقابل تیم سابقم سخت است/ بهترین بازی را مقابل شهروند انجام می دهم

ناظری: بازی مقابل تیم سابقم سخت است/ بهترین بازی را مقابل شهروند انجام می دهم

بازیکن سابق شهروند ساری از تقابل با تیم سابقش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراد ناظری بازیکن ساروی تیم سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار Fut5al در مورد شرایط تیمش گفت: امسال اولین سال شکل‌گیری تیم است که کادرفنی و بازیکنان خوبی جذب تیم شده اند و بخاطر دیر تشکیل شدن برای هماهنگی نیاز به زمان دارد که قطعا هرچه از لیگ بگذرد شرایط تیم ما بهتر می‌شود.
مراد ناظری که بعد از ۹ سال حضور در شهروند ساری برابر تیم سابقش به میدان خواهد رفت گفت: از اینکه برابر تیم سابقم و سالن سید رسول جایی که در آنجا بزرگ شده ام قرار است به میدان بروم برایم سخت است و هیچ وقت فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد ولی من در مکتب ساری بزرگ شده ام که به من یاد دادند به پیراهنی که تنم کردم عرق داشته باشم. من بازیکن سپاهان هستم و مطمئنا بهترین بازی خودم را برابر تیم سابقم که همیشه در قلبم جا دارد انجام خواهم داد.
وی در مورد جدایش از ساری نیز تاکید کرد: سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم؛ اتفاقی که می توانست ۲-۳ سال پیش روی بدهد ولی به هر دلیلی اتفاق نمی افتاد ولی امسال همه چیز دست به دست هم داد که من از ساری جدا شوم که امیدوارم برای تیم ساری که عاشقانه دوستش دارم بهترین اتفاقات بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.