کد خبر : 207214
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 8:09
-

کشاورز: بازی با مس سونگون درس‌های زیادی به ما داد/برنامه سه ساله داریم

کشاورز: بازی با مس سونگون درس‌های زیادی به ما داد/برنامه سه ساله داریم

سرمربی مقاومت البرز از شکست تیمش مقابل مس گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز  نیز پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر کسی این بازی را دید از آن لذت برد.

کشاورز ادامه داد: فکر می‌کنم تیم حریف باید در مورد کار فنی و تیم ما نظر بدهد اما می‌خواهم بگویم که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. یک برنامه سه‌ساله داریم و امیدوارم بتوانیم در این برنامه سه‌ساله به اهدافمان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به درس‌هایی که بازیکنانش در دیدار امروز گرفتد، خاطرنشان کرد: امروز خود من و تیم من فهمیدیم که برای حضور در جمع بزرگان باید قدر لحظات بزرگ را بدانیم. امروز یکی از آن روزهای بزرگ بود. امیدوارم بازیکنانم درس بگیرند و برای اینکه لحظه را نبازند، تلاش کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تجربه کم بازیکنانش باعث شکست مقابل مس سونگون بوده یا خیر، اظهار داشت: تیم مس ۴ دوره قهرمان ایران شده است. این تجربه و حضور در بالای جدول، یک اعتمادبه‌نفس و آرامش ذهنی به بازیکنان می‌دهد که برای رسیدن به برد خیلی راحت تلاش کند. تیم من می‌خواهد این اعتمادبه‌نفس و آرامش را به دست بیاورد. برای این که بخواهد بالای جدول را حفظ کند، باید تلاش کند و یاد بگیرد.

کشاورز ادامه داد: اصلاً جوانی ملاک نیست و این را قبول ندارم که برخی بعد از باخت می‌گویند بازیکنانم جوان بودند و باختیم. می‌خواستید بازیکن باتجربه بیاورید، مگر کسی یقه‌تان را گرفته که بازیکن جوان بیاورید؟ جوانان مملکت من خیلی خوب و باکیفیت هستند. وظیفه من مربی هم این است که برای حضور تیمم در جمع بزرگان باید بیشتر تلاش کنم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در پایان گفت: ما در دیدار امروز چیزهای زیادی آموختیم و شکست مقابل مس درس‌های زیادی به ما داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.