کد خبر : 207538
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 14:39
-

گلایه مدیرعامل قدیمی‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال از بی‌مهری‌ها

گلایه مدیرعامل قدیمی‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال از بی‌مهری‌ها

نجاریان گفت: در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهروند، از لیگ برتر کناره گیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالیکه ۵هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذشته و فردا هفته ششم آغاز می‌شود تیم شهروند ساری از وضعیت موجود رنج می‌برد.

مدیر عامل تیم شهروند ساری می‌گوید: پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهروند ساری به علت طلب چند بازیکن تیم بانوان در ابتدای این فصل بسته شد و ما نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم.

نجاریان افزود: تیم بانوان شهروند را به تیم هیات فوتبال اهدا کردیم و این زیر نظر هیات فوتبال استان مازندران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با شکایت دو سه بازیکن تیم بانوان شهروند برای دریافت طلبشان، هیات فوتبال استان در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، این تیم را متعلق به هیات فوتبال دانست، اما طلب این بازیکنان را مربوط به تیم شهروند دانست.

مدیر عامل تیم شهروند ساری تهدید کرد: اگر هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهروند ساری کاری نکنند از هفته آینده از لیگ برتر کناره گیری می‌کنیم.

نجاریان خاطر نشان کرد: هیات فوتبال استان در حالیکه تیم شهروند نیاز به بازیکن دارد مجوز خروج بازیکن تیم شهروند ساری را به تیم‌های دیگر صادر می‌کند که این کار ضربه به تیم شهروند وارد کرد.

مدیر عامل تیم شهروند ساری با گلایه از حمایت نکردن مسئولان استان مازندران از تیم شهروند و با اشاره به اینکه تیم شهروند سابقه ۲۰ ساله در لیگ برتر فوتسال کشور دارد افزود: با گذشت چند هفته از آغاز این رقابت‌ها هنوز هیچ مسئولی از هیات فوتبال و اداره ورزش استان و ادارات شهرستان سراغ این تیم نیامده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.