کد خبر : 207699
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 13:44
-

جوانگرایی پیشنهاد عضو کمیته فوتسال بود؟

جوانگرایی پیشنهاد عضو کمیته فوتسال بود؟

اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان برای برگزاری ۲ بازی دوستانه با ایتالیا در حالی از روز جمعه شروع می‌شود که هنوز فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتسال را مشخص نکرده است و مشخص نیست هماهنگی این بازی با چه فردی صورت گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان برای برگزاری ۲ بازی دوستانه با ایتالیا در حالی از روز جمعه شروع می‌شود که هنوز فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتسال را مشخص نکرده است و مشخص نیست هماهنگی این بازی با چه فردی صورت گرفته شده است. گویا مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا طی نامه‌ای که به حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده اند خواستار ۲ دیدار دوستانه با ایران شده اند.

از همین رو شنیده می‌شود هنرپیشه هفته گذشته جلسه‌ای با ناظم الشریعه برگزار کرد و از او خواست که به جای تیم ملی بزرگسالان از تیم ملی امید در بازی با ایتالیا استفاده کند. به همین خاطر سرمربی تیم ملی فوتسال هم نام ۲۰ بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی اعلام کرد که از بین این نفرات فقط ۶ بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی حضور داشتند و بقیه جزو کسانی هستند که بار‌ها به تیم ملی دعوت شده اند، اما به مسابقات جام جهانی اعزام نشدند.

حال با پیگیری‌هایی که خبرنگار ما انجام داده است گویا عباس هنرپیشه از سرمربی تیم ملی خواستار آن شده است تا تیم ملی برای بازی دوستانه با ایتالیا با تیم جوان و در قالب تیم ملی امید به این تورنمنت اعزام شود. هنوز زمان دقیق بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با ایتالیا مشخص نیست، اما به احتمال بسیار زیاد ۲۳ آبان ماه همزمان با ایام فیفادی در شهر‌ رم برگزار خواهد شد. 

منبع”yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

کدام کمیته فوتسال؟! فدراسیون فوتبال شده دیوونه خونه رییس کمیته فوتسال نداره !! سرمربى اخراجى با هماهنگى کمیته فوتسال !!!!! بازیکن دعوت میکنه بِه اردو؟!!! خخخخخ