کد خبر : 207713
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 16:13
-

حسن زاده: اشتباهات داوری را باید بپذیریم/به کسب رتبه خوب امیدواریم

حسن زاده: اشتباهات داوری را باید بپذیریم/به کسب رتبه خوب امیدواریم

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: روندی که از ابتدای فصل آغاز کرده‌ایم، تداوم خواهد داشت و امیدوارم بتوانیم امسال رتبه خوبی کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن‌زاده در جمع خبرنگاران در خصوص پیروزی تیمش مقابل چیپس کامل مشهد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: هر ۲ تیم بازی خوب و پرفشاری به نمایش گذاشتند. با توجه به شرایط زمین بازی و انگیزه بالای چیپس کامل، پیش‌بینی یک بازی دشوار را داشتیم و احتمال می‌دادیم تیم حریف به واسطه جایگاهش در جدول یک بازی انتحاری به نمایش بگذارد.

وی افزود: در نیمه نخست بازی تقریبا پایاپای بود. شرایط زمین بازی نسبت به سالن تیم سن‌ایچ در ساوه کمی متفاوت است. بازیکنان تا بخواهند خود را با شرایط زمین وفق دهند، کمی زمان می‌برد اما در نیمه دوم توانستیم برنامه‌های خود را پیاده کرده و سه امتیاز شیرین این دیدار را کسب کنیم. در فوتسال گل اول و دوم برای باز شدن گره بازی اهمیت دارد. برای روان شدن برنامه‌های فنی ما، صبر و حوصله تیم نتیجه داد و پس از گل‌ دوم توانستیم بازی را مدیریت کرده و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی سن‌ایچ ساوه بیان کرد: بازیکنانم کاملا با نظم و برنامه در نیمه دوم بازی کردند. خدا را شکر می‌کنم روندی که از ابتدای فصل آغاز کرده‌ایم، تداوم دارد. از سوی مقابل جزو تیم‌هایی هستیم که حداقل گل را در لیگ برتر دریافت کرده که این موضوع نشان‌دهنده با برنامه بودن تیم سن‌ایچ و پیاده‌کردن استراتژی‌ها توسط بازیکنان است. امیدوارم بتوانیم امسال رتبه خوبی کسب کنیم.

حسن‌زاده در خصوص داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: تیم داوری عملکرد خوبی داشت. با توجه به اینکه نسل جدیدی از داوران روی کار آمده‌اند، باشگاه‌ها و مربیان باید کمک کنند تا این داوران به آرامی جا بیفتند. باید پذیرفت همانطور که مربیان اشتباه دارند، داوران نیز ممکن است در بازی‌ها مرتکب اشتباه در قضاوت شوند. اشتباهات داوری در این بازی را بپذیرفتیم و تمرکز تیم روی بازی خودش بود که به موفقیت نیز دست یافت.

در چارچوب هفته ششم لیگ برتر چیپس کامل مشهد مقابل سن‌ایچ ساوه با نتیجه پرگل چهار بر یک شکست خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.