کد خبر : 207771
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 8:08
-

برندی: در فینال جام‌جهانی شانس با آرژانتین یار نبود/ سطح فوتسال ایران به مراتب بالاتر از قزاقستان است

برندی: در فینال جام‌جهانی شانس با آرژانتین یار نبود/ سطح فوتسال ایران به مراتب بالاتر از قزاقستان است

بازیکن تیم ملی فوتسال آرژانتین گفت: سطح جام جهانی واقعاً بالا و سطح کیفی تیم‌ها نسبت به ادوار قبلی متفاوت بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال آرژانتین برای دومین دوره متوالی توانست به فینال جام جهانی راه یابد، اما آلبی‌سلسته در فینال این دوره از رقابت‌ها در لیتوانی مغلوب پرتغال شد تا آبی و سفیدپوشان به نایب قهرمانی جهان بسنده کنند.

یکی از ستاره‌های آرژانتین در دو دوره اخیر قطعاً کسی نیست جز آلن برندی که با پیراهن شماره ۱۱ آلبی‌سلسته می‌درخشد. برندی متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۸۷ در شهر لاس پالماس اسپانیاست، اما در عرصه بازی‌های ملی وی برای آرژانتین بازی و پیراهن این تیم را بر تن کرد. وی سابقه بازی در تیم‌های مطرحی مانند اینتر مووی استار، ژائن، بنفیکا، سانتیاگو و آکواساپونه را در کارنامه دارد و در ویترین افتخاراتش چهار جام با تیم‌های بنفیکا پرتغال و ژائن اسپانیا دیده می‌شود.

او در سطح ملی هم سابقه درخشانی دارد و از سال ۲۰۱۵ برای تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند. برندی در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا که با قهرمانی آرژانتینی‌ها همراه بود زننده یکی از گل‌های تیمش در پیروزی ۵ بر ۴ مقابل روسیه در فینال بود.

به بهانه نایب قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی لیتوانی و همچنین بازی برابر ایران گفت‌وگوی متفاوتی را با این بازیکن انجام داده که در زیر آن را می‌خوانید:

*سطح مسابقات جام جهانی چگونه بود؟

هر بازی در جام جانی دشوار است و نه تنها سطح کیفی تیم‌ها بیشتر شده، بلکه بر تعداد تیم‌های خوب نیز افزوده شده است. سطح جام جهانی واقعا بالاست و سطح کیفی تیم‌ها نسبت به ادوار قبلی متفاوت بود. این نشان می‌دهد که کشور‌ها در حال سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر به فوتسال هستند تا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

*در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مقابل ایران بازی کردید.

 بازی سختی مقابل ایران داشتیم و فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم، زیرا توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شویم.

*سطح بازی ایران را چگونه دیدید؟

ایران یکی از بهترین تیم‌های ملی جهان را دارد، چرا که در کلمبیا در جایگاه سوم ایستاده بود و در اینجا هم یکی از تیم‌های مدعی بود و شانس رفتن روی سکو را داشت.

*اینطور به نظر می‌رسید که در آن دیدار ایران به شما باخت تا در مراحل بعدی با حریفان راحت‌تری روبرو شود.

من دقیقاً نمی‌دانم بازیکنان ایرانی در آن دیدار چه اهدافی داشتند و به دنبال چه بودند، اما شرایط بازی نشان می‌داد که آن‌ها در هر مسابقه به دنبال پیروزی هستند، اما با این وجود من فقط به آرژانتین اهمیت می‌دهم چرا که در هر بازی در جام جهانی برای پیروزی به زمین می‌آمدیم و برایمان تفاوتی نداشت مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم.

 

فوتسال

*سخت‌ترین دیدار شما برابر کدام تیم بود؟

سخت‌ترین بازی ما مقابل روسیه بود، به ویژه در نیمه دوم؛ زیرا ۵ خطایی شده بودیم و شرایطمان پیچیده شده بود و در هر لحظه از بازی امکان داشت با انجام خطای ششم تیم روسیه صاحب پنالتی شود که در آن صورت کار برایمان سخت می‌شد. هر چه بود توانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم و روی بازیکنان تیم حریف مرتکب خطا نشویم تا به پنالتی نرسند.

*در دوره قبل به آسانی قهرمان جهان شدید، اما در این دوره در فینال مغلوب پرتغال شدید.

پرتغال واقعاً تیم خوب و باکیفیتی است و ترکیبی از بازیکنان جوان و با استعداد و همچنین بازیکنان باتجربه را کنار هم دارد. با این حال من فکر می‌کنم در فینال بازی بسیار خوبی انجام دادیم، اما شانس با ما یار نبود و در نهایت به نایب قهرمانی جهان رسیدیم.

*یکی از اتفاقات مهم این جام حذف تیم ایران بود. فکر می‌کردید ایران مقابل قزاقستان شکست بخورد؟

فکر می‌کردم که قزاقستان بتواند ایران را ببرد، اما در هر صورت فوتسال ایران به مراتب غنی‌تر و بهتر از قزاقستان است، اما باید پذیرفت پیروزی در هر دیدار رویداد مهمی همچون جام جهانی کار دشواری است زیرا می‌دانید اگر شکست بخورید باید به خانه برگردید.

*شرایطت در تیم باشگاهی‌ات چطور است؟

هواداران باشگاهی که برایش بازی می‌کنم در طول مسابقات جام جهانی در لیتوانی پیگیر شرایطم بودند و بازی‌های ما را می‌دیدند که از این بابت از آن‌ها ممنونم. هدف تیم باشگاهی‌ام اینست که بهترین نتایج را کسب کنیم و در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. خوشبختانه لیگ را خوب شروع کرده‌ایم و امیدوارم تا آخر به همین شکل ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.