کد خبر : 207795
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 9:48
-

افضل در گفتگو با Fut5al :

روی نیمکت هستم اما سرمربی باغبانباشی است!/ در سپاهان همه چیز روی روال است/ دنبال بازیکن خارجی نیستیم

روی نیمکت هستم اما سرمربی باغبانباشی است!/ در سپاهان همه چیز روی روال است/ دنبال بازیکن خارجی نیستیم

مدیر فنی تیم فوتسال سپاهان گفت: حدود سه بازی است که روی نیمکت سپاهان می نشینم اما سرمربی تیم کماکان احمد باغبانباشی است.

علی افضل مدیر فنی سپاهان اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به شرایط برخی سالن‌ها که پشت نیمکت فضایی برای ایستادن و ارتباط گرفتن با کادر فنی نیست تصمیم گرفتم که با کارت مربیگری روی نیمکت بیایم و هر آنچه در توان دارم کمک کنم.

او افزود: با این وجود کماکان آقای باغبانباشی سرمربی تیم سپاهان است چراکه بنده هم به عنوان عضو هیات‌مدیره اجازه سرمربیگری ندارم و انشاالله با همین شکل این فصل را سپری خواهیم کرد.

مدیرفنی سپاهان با بیان اینکه تیمش رفته رفته شکل گرفته، تصریح کرد: به هر حال ما دیر شروع کردیم و ابتدا هم اصلا قرار نبود که در لیگ‌برتر حضور پیدا کنیم اما در ادامه هر چه می‌گذرد بازیکنان ما هماهنگ‌تر می‌شوند و عملکرد مطلوبی را به نمایش می‌گذارند.

افضل در پاسخ به اینکه در صورت صدور مجوز بازیکن خارجی آیا سپاهان اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بودجه تیم ما از ابتدای فصل مشخص شده و ما این فصل به اندازه نیازی که بود بازیکن گرفتیم و دنبال خرید بازیکن جدید یا بازیکن خارجی نیستیم. انشاالله با همین نفرات این فصل را ادامه می‌دهیم تا به جایگاهی مناسب دست پیدا کنیم اما در نهایت برای فصل آینده مجددا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

او با تشکر از اعتماد هیات‌مدیره سپاهان متذکر شد: در سپاهان همه چیز روی روال است و تیم فوتسال همه به اندازه فوتبال مورد توجه باشگاه است. به هر حال آنها با قبول درخواست تیمداری در فوتسال به ما منت گذاشتند و باعث اتفاق بزرگی در فوتسال ایران شدند که بعدها آثارش را خواهید دید. ما بهترین شرایط اردویی و تیمی را داریم و انشاالله بتوانیم جواب حمایت‌های هیات‌مدیره و خصوصا جناب آقای ساکت را بدهیم.

 

مهدی جاویدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.