کد خبر : 207921
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 10:00
-

رضا کردی در گفتگو با Fut5al :

فولاد زرند ایرانیان نباید تاوان تخلف حفاری اهواز را پس بدهد/ تکلیف استفاده از بازیکن محروم خود مقابل مس را نمی‌دانیم/ قول جایگاه شایسته‌ای را می‌دهم

فولاد زرند ایرانیان نباید تاوان تخلف حفاری اهواز را پس بدهد/ تکلیف استفاده از بازیکن محروم خود مقابل مس را نمی‌دانیم/ قول جایگاه شایسته‌ای را می‌دهم

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان گفت: متاسفانه کمیته انضباطی هنوز رای خود را صادر نکرده و به همین منظور ما تکلیف بازیکن محروم خود برای بازی بعد با مس را نمی‌دانیم.

رضا کردی سرمربی تیم فوتسال زرند ایرانیان پس از لغو بازی مقابل تیم حفاری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اول این را بگویم که هر رای‌ای که کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ صادر کند قطعا قبول خواهم کرد و با جان و دل می‌پذیرم زیرا اعتقاد دارم که عین عدالت است.

وی گفت: به عقیده من تا حدود زیادی قوانین و آیین‌نامه‌ها فدراسیون کامل نیستند و جا برای کامل شدن بیش از این قوانین فعلی را دارد.

سرمربی زرندی‌ها ادامه داد: در بازی ما که لغو شد، بازیکنان حفاری علاوه بر اینکه سی و پنج دقیقه از وقت قانونی بازی می‌گذشت در زمین حاضر شدند که علاوه بر این موضوع بازیکنان این تیم کارت بازی و نتایج تست PCR خود را هم به همراه نداشتند.

کردی با بیان اینکه در بازی با راگا یک بازیکن و سرپرست تیمش اخراج شده بودند، خواستار تعیین تکلیف این دو برای بازی هفته هفتم پس از لغو بازی با حفاری شد و گفت: تاکنون هیچ پاسخ روشنی از فدراسیون جهت استفاده از بازیکن این دو نگرفته‌ایم. این حرکت در حقیقت به مثابه آن است که که تیمی مانند حفاری تخلف کرده اما این تیم فولاد زرند است که تاوان اشتباه این تیم را پس می‌دهد.

او ادامه داد: از نهاد قضایی فدراسیون فوتبال تقاضا داریم که منافع کلی تیم‌ها را در نظر بگیرند و امیدوارم رای نهایی این دیدار تا پیش از دیدار پیش‌رو تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با مس سونگون اعلام شود و باز می‌گویم هر چه رای فدراسیون باشد ما با دیده منت قبول داریم و می‌پذیریم.

سرمربی فولاد زرند ایرانیان گفت: در کشورهای دیگر به عنوان مثال در لیگ قطر اگر تیمی با هفت بازیکن وارد زمین نشود داور بازی را آغاز نمی‌کند و تیمی که مشکل دارد تنها ۱۵دقیقه وقت برای رفع مشکل خود وقت خواهد داشت در غیر اینصورت همان‌جا گزارش بازی به فدراسیون فوتبال قطر ارسال و صبح روز بعد رای بازی صادر می‌شود.

وی گفت: کامل نبودن آیین‌نامه‌ی فدراسیون وقت این عزیزان را در کمیته انضباطی می‌گیرد.

رضا کردی از آمادگی تیمش برای رویارویی با مس سونگون خبر داد و گفت: از روز بعد از بازی حفاری تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برگزار کردیم.

او در پاسخ به اینکه چه جایگاهی را برای تیمش در سال اول متصور خواهد بود متذکر شد: این قول را می‌دهم که تیم ما در پایان فصل در یک جایگاه شایسته قرار خواهد گرفت و در راستای جوان‌گرایی در تیم فولاد این قول را به سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران و هواداران تیم می‌دهم که تمام سعی‌ام را برای معرفی استعدادهای برتر استان کرمان و به خصوص شهرستان زرند داشته باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.