کد خبر : 207942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 12:58
-

مدیرعامل چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

قاطعانه از کادرفنی بومی چیپس حمایت می‌کنیم/ دغدغه‌ها را شنیدیم اما رسالت باشگاه مشخص است/ روزهای خوب چیپس کامل هم می‌رسد

قاطعانه از کادرفنی بومی چیپس حمایت می‌کنیم/ دغدغه‌ها را شنیدیم اما رسالت باشگاه مشخص است/ روزهای خوب چیپس کامل هم می‌رسد

غفوری گفت: قاطعانه از کادرفنی بومی خود حمایت کرده و شایعات پیرامون تغییر در کادر فنی را قویا تکذیب می‌کنیم.

وحید غفوری مدیرعامل باشگاه چیپس کامل مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: شایعاتی اخیرا پس از شکست تیم ما مقابل سن‌ایچ مطرح شد و صحبت‌هایی در فضاهای مختلف مطرح می‌شود که همه آنها را تکذیب می کنیم و اعلام می‌کنیم هیچ گونه تغییری در مجموعه کادر فنی نداریم.

او افزود: کادر فنی کماکان حمایت قاطع و حمایت کامل مالک و مدیرعامل باشگاه را از خود دارد و ما مطمئنیم که با این کادر فنی روزهای خوب چیپس کامل از راه خواهند رسید. کادر ما با جسارت بسیار بالای خود جوانگرایی و بومی‌گرایی انجام داده و به زمان نیاز دارد تا رسالت مجموعه را در حمایت از سرمایه‌های بومی استان ساری و جاری کند.

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل در پاسخ به اینکه یک باشگاه‌ با یکی از اعضاء کادر فنی این تیم وارد مذاکره شده، متذکر شد: قصد باز کردن این موضوعات را ندارم چون کار غیرحرفه‌ای صورت گرفته اما قول می‌دهم که هیچکدام از اعضای کادر فنی به هیچ کجایی نخواهند رفت و همه کادر ما با قدرت هر چه تمام و با توان مضاعف در ادامه به مجموعه چیپس کامل کمک خواهند کرد.

غفوری در خصوص انتقادها پس از ناکامی این تیم نیز واکنش نشان داد و گفت: دوستان و بزرگواران زیادی دغدغه داشتند و صحبت کردند که همه را با جان دل گوش دادیم و از آنها تشکر می‌کنیم اما رسالت باشگاه ما از قبل مشخص شده است. قرار نیست سیاست‌گذاری ابتدای فصل خود را اسیر هیجانات کنیم و همواره با تدبیر مهندس رنجوری مالک محترم باشگاه و کار مدیریتی بهترین و منطقی‌ترین مسیر را برای تعالی باشگاه اتخاذ خواهیم کرد.

او افزود: خیلی‌ها هم چه در داخل استان و چه خارج از استان از ما در مسیری که جلو می‌رویم حمایت کردند که از آنها هم تشکر می‌کنیم و از جامعه فوتسال کشور خواهش می‌کنیم که حمایت کنند تا مجموعه چیپس کامل به اهداف تبیین شده خود در لیگ‌برتر برسد و بتواند با پایه‌ریزی اصولی کارش را برای بلند مدت به پیش ببرد. انشاالله روزهای خوب چیپس کامل هم از راه می‌رسد تا بتوانیم به لحاظ نتیجه هم خواسته فوتسال استان را محقق کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.