کد خبر : 207926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 12:01
-

چند بازیکن باتجربه به تیم ملی فوتسال اضافه می شوند

چند بازیکن باتجربه به تیم ملی فوتسال اضافه می شوند

با وجود اعلام اسامی ۲۰ بازیکن برای تیم ملی فوتسال،چند بازیکن جدید نیز به این لیست اضافه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اخیرا لیست ۲۰ نفره ای از بازیکنان را برای دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایتالیا اعلام کرده است.

در این لیست تنها ۶ بازیکن از جام جهانی حضور دارند یعنی سعید احمد عباسی، طاها نعمتیان،علیرضا رفیعی پور،محمد شجری،مسلم اولاد قباد و باقر محمدی و نام ۱۰ بازیکن حاضر در جام جهانی دیده نمی شود با این حال شنیده شده که ناظم الشریعه به چند بازیکن تیم ملی آماده باش داده تا در اردوهای بعدی به تیم اضافه شوند.

ناظم الشریعه اعلام کرده که تعدادی از این بازیکنان جوان را در تیم ملی نگه خواهد داشت اما قصد ندارد به یکباره بار تجربی تیم ملی را کم کند و به همین دلیل احتمالا سه بازیکن دیگر از جام جهانی به این لیست اضافه می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

ناظم الشریعه اصلا سرمربى نیست با چه رویی لیست اعلام میکنه؟!! عجب آدم چسبیده و خز وخالى هست به چه زبونى بهت بگن دیگه سرمربى نیستى ناظم الشریعه؟!!!

محمد جمعه , ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

بازیکنان بزرگی مثل طیبی و حسن زاده رو نباید از دست بدیم..در حال حاضر بهترین بازیکنان ایرانن….باید ترکیبی از تجربه و جوانی در اختیار تیم ملی باشه اونم زیر نظر یک سرمربی بزرگ نه آقای ناظم الشریعه