کد خبر : 208045
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 21:31
-

داودی نژاد: دنبال بهانه نیستم/ تلاش‌مان بازسازی تیم است

داودی نژاد: دنبال بهانه نیستم/ تلاش‌مان بازسازی تیم است

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که چندین بار درباره تغییرات در تیم صحبت کرده ام و فکر می کنم تکرار مکررات کار درستی نیست، گفت: تلاش می کنیم باتوجه به این که ۸۰ تا ۹۰ درصد تیم تغییر کرده است، تیم را مجددا بازسازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داووی نژاد پس از شکست تیمش در هفته هفتم لیگ برتر مقابل کراپ الوند، اظهارکرد: من دنبال بهانه نیستم و چندین بار درباره تغییرات در تیم صحبت کرده ام و فکر می کنم تکرار مکررات، کار درستی نیست. تلاش می کنیم باتوجه به این که ۸۰ تا ۹۰ درصد تیم تغییر کرده است، تیم را مجددا بازسازی کنیم.

 وی با بیان این که تیم کراپ از نظر رقم قرارداد اصلا با ملی حفاری قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: واقعیت امر این است که ساختن خیلی سخت است و ترکیبی که ما داریم به زمان زیادی نیاز دارد. از کسانی که بیرون هستند و درمورد تیم صحبت می کنند، خواهش می کنم که اجازه دهند تیم ساخته شود و ان شاءالله در ۱۰ سال آینده از تیم استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید این ساختن ممکن است به بهای از دست رفتن سهمیه خوزستان باشد؟ گفت: هر مسیری که شروع می شود برای موفقیت آن نیز راه حل هایی مثل جذب بازیکن جدید و تقویت تیم وجود دارد که مدنظر ما هستند. با مدیرعامل باشگاه صحبت کرده ایم و امیدوارم سریع تر تیم را تقویت کنیم. ما هم مثل شما و دیگران دغدغه داریم. ملی حفاری سهمیه استان است و اگر نتوانستیم به جایگاه مدنظر، بازیکن سازی و بقا در لیگ برسیم، بدون شک با باشگاه راه حل های بهتری پیدا می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.