کد خبر : 208222
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 13:17
-

اردلان: در نیمه اول دیدار با مس رفسنجان اسیر احساسات بودیم/ هدف‌مان صعود به عنوان تیم اول گروه است

اردلان: در نیمه اول دیدار با مس رفسنجان اسیر احساسات بودیم/ هدف‌مان صعود به عنوان تیم اول گروه است

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان می‌گوید: شاگردانش در نیمه اول بازی برابر مس رفسنجان اسیر احساسات بودند، اما با تغییر تاکتیکی به اهداف خود رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان پس از پیروزی شاگردانش در هفته نخست لیگ برتر برابر مس رفسنجان گفت: بالاخره بازی اول بود و شرایط خاص خودش را داشت. مس رفسنجان هم جزو تیم‌های خوب و مدعی امسال است.

وی افزود: در نیمه اول بازی اسیر احساسات بودیم و این موضوع طبیعی است. تیم ما کاملا جوان و نوپایی است و شاگردانم تازه دور هم جمع شده و برای رسیدن به هماهنگی لازم به زمان احتیاج دارند، اما در نیمه دوم توانستیم با تغییر تاکتیکی به اهدافی که می‌خواستیم، برسیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان هدف تیمش را بهتر شدن در ادامه مسابقات دانست و خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم و بعد از این مسابقه برای بازی بعدی برابر نصر فردیس آماده می‌شویم.

اردلان ادامه داد: فکر می‌کنم نصر فردیس یکی از پرمهره ترین تیم‌های لیگ باشد. بالاخره رفقای قدیمی هستیم، اما در زمین همه رقیبیم و می‌جنگیم برای اینکه بازی قشنگی داشته باشیم و در نهایت هدف‌مان پیروزی است.

وی همچنین درباره لیگ امسال اظهار داشت:  مسابقات امسال در دو گروه برگزار می‌شود و شناختی از تیم‌ها ندارم.  فکر می‌کنم گروهی که در آن قرار داریم شرایطش سخت‌تر است، اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و روی سکو برود برایش فرقی نمی‌کند که در چه گروهی است و با چه تیم‌هایی بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان ادامه داد: هدف‌مان در وهله اول صعود از گروه مان به عنوان تیم اول و موفقیت در مراحل بعدی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.