کد خبر : 208224
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 13:19
-

رضایی: تیم دیر تشکیل شد/ بازیکنانم ناهماهنگ بودند

رضایی: تیم دیر تشکیل شد/ بازیکنانم ناهماهنگ بودند

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان می‌گوید شاگردانش در بازی مقابل پیکان هماهنگ نبودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی در رابطه بازی با پیکان گفت: مسابقه برابر پیکان تهران، نخستین بازی  ما بود و از آنجایی که تیم ما کمی دیر تشکیل شد، فکر می‌کنم بازیکنانم ناهماهنگ بودند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در نیمه نخست، اظهار داشت: آنچه از بازیکنانم می‌خواستم را در نیمه اول انجام دادند و حتی توانستیم به گل برسیم و در ادامه توانستند حفظ توپ کرده و نتیجه بازی را نگه دارند، اما در نیمه دوم روی یک اتفاق و شوت گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان ادامه داد: فکر می‌کنم با آن گل شاگردانم احساسی برخورد کردند و متاسفانه روی چهار اتفاق و شوت گل خوردیم. البته می‌توانستیم تفاضل گل را کمتر کنیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی با ابراز امیدواری از کسب نتایج بهتر در ادامه مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: از پیکان اطلاعی نداشتیم و شاگردانم هماهنگ نبودند، چون تمرین ما کم بود، اما امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ بتوانیم این هماهنگی را بیشتر کنیم و با شناخت تیم‌های دیگر بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

رضایی همچنین با اشاره به حضور تیم‌های قدرتمند در لیگ امسال گفت: در لیگ امسال تیم‌های خوبی شرکت کردند و البته تیم‌هایی گروه ما  قدرتمند هستند و حرف برای گفتن دارند و بازیکنان خوبی هم گرفته‌اند، اما با این قانون که از هر گروه چهار تیم صعود می‌کند، امیدوارم جزو چهار تیمی باشیم که به دور بعد صعود می‌کند و روی سکو باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.