کد خبر : 208219
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 13:15
-

زارع:نسل جدیدی از بازیکنان فارس را به فوتسال معرفی می‌کنیم

زارع:نسل جدیدی از بازیکنان فارس را به فوتسال معرفی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز اعلام کرد: تیمی جوان، کاملا بومی و متحول شده داریم که می‌خواهیم نسل جدیدی ازبازیکنان فارس را به فوتسال کشور معرفی کنیم برای همین نیاز به حمایت داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره زارع بیان داشت: پیش از شروع مسابقات لیگ برتربا اهدافی که داشتیم ازتمام ظرفیت های فوتسال فارس استفاده کردیم وهم اینک بازیکنانی از مرودشت، کازرون، سروستان، شیراز و اوز درترکیب تیم قرار دارند.

وی گفت: اکثربازیکنان ما برای نخستین بار بود که در لیگ برتر برابر تیم هیات اصفهان بازی می کردند و میانگین سنی تیم ما ۲۳ سال است و جوانترین تیم لیگ هستیم.    

زارع درمورد تیم هیات اصفهان هم گفت: از آنجا که تیم نامی نو اصفهان از لیگ انصراف داده است اکثربازیکنان این تیم که تلفیقی ازجوانان و با تجربه هستند  به تیم هیات اصفهان پیوستند ودراین بازی هم خوب بازی کردند و فرصت های هم برای گلزنی  داشتند که دروازه بان ما خوب عمل کرد و آنها در ثانیه های پایانی از روی نقطه پنالتی توانستند یکی از گلها را جبران کنند.

 سرمربی پارس آرا با بیان اینکه مصطفی زارع مالک تیم همه تلاش خود را کرده است تا بهترین امکانات دراختیار بازیکنان قرارگیرد، گفت: همیشه سعی کرده ام در تیمی که کار می کنم با توجه به بضاعت بهترین ها را برای بازیکنان فراهم کنیم.

زارع ادامه داد: مجموعه خیرساز ماهان به عنوان حامی مالی تیم را حمایت می کند ضمن اینکه ما برای سفر به اصفهان با اتوبوس دربست که به صورت رفت و برگشت در اختیارمان بود استفاده کردیم و ازحامی تیم  سپاسگزاریم اما باز هم نیاز به حمایت مسئولان استان واداره کل ورزش و جوانان فارس داریم.    

این مربی با سابقه فارس افزود: در گروه سختی قرارداریم که تیم های مدعی قهرمانی زیاد هستند با این حال می کوشیم با نیروی جوانی و انگیزه بازیکنان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.