کد خبر : 208305
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 12:30
-

مصطفایی در گفتگو با Fut5al :

قهرمانی در لیگ تاجیکستان هرگز آسان نبود/ فوتسال تاجیک‌ها به سرعت در حال پیشرفت است/ با یک تیم لیگ‌برتری به توافق رسیده‌ام

قهرمانی در لیگ تاجیکستان هرگز آسان نبود/ فوتسال تاجیک‌ها به سرعت در حال پیشرفت است/ با یک تیم لیگ‌برتری به توافق رسیده‌ام

سنگربان ایرانی سارا کمپانی پس از قهرمانی تیمش گفت: رسیدن به جام قهرمانی در لیگ تاجیکستان هرگز آسان نبود و راه سختی را طی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی مصطفایی گلر لژیونر ایرانی تیم سارا کمپانی پس از قهرمانی در لیگ تاجیکستان به خبرنگار Fut5al گفت: بازی های سختی را در لیگ به انجام رساندیم چراکه سطح فوتسال در کشور تاجیکستان هرگز قابل مقایسه با گذشته نیست و همه تیم‌ها جدای از نفرات بومی خود از لژیونرهایی از کشورهای مختلف استفاده می‌کنند که به سطح کیفی مسابقات کمک زیادی کرده است.

او افزود: به همراه روح‌الله ایثاری، میکائیلی و محمدزاده از قبل از بازی سوپرکاپ به تیم سارا کمپانی ملحق شدیم که همان بدو ورود توانستیم برایشان جام بگیریم و در ادامه نیز شکر خدا به عنوان نماینده فوتسال ایران در کشور تاجیکستان سربلند بودیم و توانستیم تیم سارا کمپانی را در دیدار با تیم مطرح سپر که آنها هم چند لژیونر روس داشتند، به کمک همه بچه‌های تیم و پس از یکسال وقفه مجددا قهرمان لیگ کنیم.

مصطفایی با بیان اینکه فوتسال تاجیکستان به شدت در حال پیشرفت است، تصریح کرد: حضور بازیکنان غالبا روس و همچنین مربیانی که از این کشور در لیگ تاجیکستان حضور پیدا کرده‌اند، تاکتیک را نزد بازیکنان بومی این کشور نهادینه کرده و به همین خاطر نیز پیش‌بینی می‌کنم که در ادامه این روند رو به رشد، آنها به زودی در آسیا یقه خیلی از تیم‌های مطرح را خواهند گرفت.

سنگربان سارا کمپانی خبر از بازگشت خود به لیگ‌برتر ایران داد و گفت: علیرغم پیشنهاد خوب تاجیک‌ها، قصد بازگشت به ایران را دارم. حقیقتا من و یکی از بازیکنان ایرانی تیم با یکی از تیم‌های خوب لیگ‌برتر ایران به توافق رسیده‌ایم و انشاالله دوشنبه به ایران خواهیم آمد تا با عقد قرارداد رسمی کار خود را استارت بزنیم.

مهدی مصطفایی در خاتمه متذکر شد: قطعا سطح لیگ برتر فوتسال ایران قابل قیاس با هیچ کجای آسیا نیست و انشاالله با آمادگی حاصل از حضور در کوران مسابقات لیگ تاجیکستان بتوانم تلاش خودم را برای رسیدن به پیراهن تیم‌ملی کشورم انجام دهم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.