کد خبر : 208449
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 9:59
-

جنگ ستارگان در الوند

جنگ ستارگان در الوند

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز با پنج دیدار برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هشتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در مهم ترین بازی تیم های کراپ الوند و مس سونگون با هم روبرو می شوند.حضور چند بازیکن ملی پوش در دو تیم و رقابت برای صدرنشینی این جدال را جذاب کرده و در کنار آن حضور مسلم اولاد قباد و محمد شجری دو بازیکن فصل گذشته تیم مس در ترکیب کراپی ها حساسیت های این بازی را دوچندان کرده است.

در دیگر بازی های امروز گیتی پسند اصفهان از حفاری خوزستان پذیرایی می کند.شاگردان کشاورز که روی نوار برد قدم بر می دارند حالا باید به میزبانی از حفاری بحران زده بپردازند که زمزمه هایی از برکناری سرمربی این تیم هم به گوش می رسد.

فرش آرای مشهد و زندی بتن کلاردشت نیز برگزار کننده یکی دیگر از جدال های دیدنی در مشهد هستند.راگای شهرری از فردوس قم پذیرایی می کند.تقابل رضا زرخانلی سرمربی فردوس با تیم سابقش هم دیدنی است.

درآخرین بازی امروز هم تیم های بحران زده فولاد زرند ایرانیان و شهروند ساری با هم روبرو می شوند.این در حالی است که شهروندی ها اعلام کردند از ادامه مسابقات انصراف داده و حضورشان در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.با توجه به عدم حضور این تیم در مصاف با فردوس قم در هفته اول،در صورت عدم حضور مقابل فولاد زرند، طبق آئین نامه از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.