کد خبر : 208490
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 18:03
-

روز اول هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال؛

پنالتی بحث‌برانگیز مانع از برد مس سونگون/ گیتی‌پسند حفاری را رسما وارد بحران کرد/ تساوی ارزشمند زندی‌بتن مقابل فرش‌آرا+ جدول

پنالتی بحث‌برانگیز مانع از برد مس سونگون/ گیتی‌پسند حفاری را رسما وارد بحران کرد/ تساوی ارزشمند زندی‌بتن مقابل فرش‌آرا+ جدول

رقابت‌های روز اول از هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال ایران با نتایج جالب و توجه در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هشتمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران با انجام پنج بازی در شهرهای مختلف آغاز شد و دیدار های جذاب و پر برخوردی نیز به نمایش درآمد.

در اصفهان تیم فوتسال گیتی‌پسند خیلی زود برتری خود را به حریف اهوازی خود دیکته کرد و موفق به ثمر رساندن دو گل پیاپی شد در آغازین دقایق بازی بود و گرچه ملی حفاری یکی از این گل ها را پاسخ داد اما در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود اصفهانی‌ها به پایان رفت.

در نیمه دوم این بازی تیم محمد کشاورز توانست حاکم توپ و میدان شده و با افزایش تعداد گل های خود تنها گل اهوازی‌ها را در این نیمه نیز بی‌ثمر کند و با نتیجه ۷ بر ۲ به پیروزی ارزشمندی در روز توقف مس‌سونگون دست پیدا کند.

در دیدار حساس تیم‌های مس سونگون ورزقان و نماینده الوند که در سالن یادگار شهرستان الوند برگزار می‌شد تقابل مسی‌ها با بازیکنان نامدار حریف در نیمه اول به تساوی یک بر یک رسید، در این نیمه یک پنالتی مبهم برای الوندی‌ها از سوی داور بازی گرفته شد که پس از اعتراض شدید میهمان، مهدی جاوید آن را تبدیل به گل کرد اما لحظاتی بعد این گل از سوی حمید احمدی پاسخ داده شد. موقعیت‌های زیاد نیمه اول این بازی را صمیمی و پرکاس به دفعات از روی دروازه خود دفع کردند هر چند که مسی‌ها در این نیمه ۲ بار دیرک دروازه نماینده الوند را به لرزه درآوردند.
در نیمه دوم این بازی شاگردان حمید بی‌غم فشار زیادی روی دروازه نماینده الوند وارد کردند که اخراج نجف زنگی در همین فشارها اتفاق افتاد اما تیم میزبان پا پس نکشید و با خلق چندین موقعیت توانست بر روی هنر فردی بازیکن سابق مس، مسلم اولادقباد به گل برتری خود دست پیدا کند اگرچه که این گل نیز با پاورپلی بی‌نقص مسی‌ها پاسخ داده شد. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا در روز اشتباهات داوری به ضرر دو تیم، مس از پنالتی مبهم نیمه اول و به اشتباه تاثیرگذار داوری ضرر کرده و نتواند به تداوم پیروزی‌های خود استمرار بخشد.

در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس تیم زندی بتن مهمان فرش آرا بود که در این بازی پر گل ماراتنی از موقعیت های مختلف و فرصت سوزی های زیاد از سوی هر دو تیم به نمایش در آمد تا حریف تازه لیگ برتری شده فرش‌آرا در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ و کسب یک امتیاز از مشهد راهی شمال شود. فرش‌آرا در روز درخشش دروازه‌بان زندی بتن افسوس امتیازات از دست رفته را خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهران پنجشنبه , ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

اقای داوودی چی از جون حفاری می خوای. لطفا استعفا بده