کد خبر : 208665
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 19:30
-

هت‌تریک فرشته برای پیروزی سلوی کافی نبود

هت‌تریک فرشته برای پیروزی سلوی کافی نبود

تیم سلوی الصباح در شب گلزنی ستاره ایرانی خود نتوانست از سد حریف نامدار خود بگذرد و با شکست از میدان خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان کویت، تیم سلوی الصباح به مصاف الفتات رفت، تیمی که فصل گذشته نسیمه غلامی را در ترکیب خود داشت و توانست به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند و مدیران الفتات امیدوار بودند تا فصل جدید هم ستاره ایرانی را در ترکیب‌شان ببینند اما عدم صدور ویزا باعث شد تا غلامی در لیگ امسال کویت حاضر نباشد.

با این‌حال فرشته کریمی ستاره ایرانی سلوی الصباح از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت؛ کریمی در جریان نیمه نخست، دچار آسیب‌دیدگی هم شد اما بعد از لحظاتی به زمین مسابقه بازگشت. کم‎تجربگی یاران کریمی و پختگی بازیکنان حریف باعث شد تا نیمه نخست با برتری ۲-۰ الفتات به پایان برسد.

 

 

در شروع نیمه دوم، گل سوم هم برای الفتاتی‌ها به ثمر رسید اما فرشته کریمی با تیزهوشی و توپ‌ربایی و در ادامه شلیکی تماشایی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و تیمش را به بازگشت به بازی امیدوار نگه دارد؛ اما اشتباه عجیب مدافعان سلوی باعث شد تا خیلی زود الفتات به گل چهارم دست پیدا کند و عملاً بازگشت برای یاران کریمی دور از دسترس باشد.

پس از دریافت گل چهارم، کریمی سعی کرد تا همبازیان خود برای بازگشت به بازی تهییج کند و خود او نیز چند فرصت گلزنی خلق کرد اما هیچکدام از این فرصت‌ها در شب خوب گلر الفتات به گل نرفت؛ اعلام یک ضربه پنالتی به سود الفتات، حداقل امیدها برای بازگشت سلوی را به صفر رساند و گل پنجم حریف یاران کریمی از روی نقطه پنالتی به ثبت رسید.

 

در فاصله ۲ دقیقه به پایان بازی، فرشته کریمی روی یک حرکت انفرادی ۴ بازیکن حریف را از پیش‌روی برداشت اما در لحظه پایانی ضربه او از روی خط دروازه الفتات برگشت داده شد تا همچنان شمار گل‌های سلوی در بازی امشب روی یک بماند.

ستاره ایرانی سلوی الصباح در فاصله کمتر از یک دقیقه مانده به پایان بازی، دو گل دیگر را به ثمر رسان تا هت‌تریک خود را امشب مقابل الفتات تکمیل کند و شمار گل‌های خود در این فصل کویت را به عدد ۹ برساند. او هم‌چنین ۶ پاس‌گل در لیگ امسال به ثبت رسانده است. گل سوم کریمی در مسابقه امشب، یک گل دیدنی با پشت پا به سوی دروازه الفتات بود.

 

با این‌حال درخشش و هت‌تریک کریمی مانع از شکست تیمش نشد و سلوی الصباح ۵-۳ بازی را واگذار کرد و با شکست امشب، سلوی الصباح با ۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند و برای صعود به پلی‌آف امیدوار به بازی‌های بعدی است؛ نکته عجیب بازی امشب چند خطای شدید بازیکنان الفتات روی فرشته کریمی بود که باعث آسیب‌دیدگی او هم شد اما او علی‌رغم این شرایط توانست تا پایان بازی در زمین بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.