کد خبر : 208689
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 12:17
-

بازگشت عروجی به فوتسال پس از دو سال و سه روز!

بازگشت عروجی به فوتسال پس از دو سال و سه روز!

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از دو سال و سه روز به میادین فوتسال باز خواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز ۱۸ آبان ۱۳۹۸ بود که خبر مثبت شدن تست دوپینگ قاسم عروجی بازیکن با اخلاق و کم حاشیه فوتسال ایران دهان به دهان پیچید. محرومیت عروجی بخاطر استفاده از ماده ممنوعه کلومیفن اتفاق افتاده بود و البته این ورزشکار که از آن برای درمان در یک نسخه پزشکی استفاده کرده بود در جریان ممنوعیت آن قرار نداشت، تا محرومیت دوساله او با تمام تخفیفات اعمال شود.

ابوالقاسم عروجی که آخرین بار در بازی رسمی تیم‌های مس سونگون ورزقان و ارژن در شیراز به میدان رفته بود حالا پس از دو سال و سه روز قرار است برای نارنجی‌پوشان ورزقانی بازی کند که این فاصله زمانی باعث شبه‌هایی در آمادگی او برای همراهی با تیمش در بازی بزرگ نیم‌فصل اول برابر گیتی‌پسند اصفهان است.

او از ابتدای فصل پا به پای بازیکنان مس سونگون تمرین کرده و در بازی‌های تدارکاتی و درون تیمی نیز از آماده‌ترین بازیکنان و تاثیرگذارترین آنها برای حمید بی‌غم بوده اما اینکه باید از چنین بازی حساسی رسما کارش را استارت بزند از نکات جالب و چالشی جذاب در اولین بازگشت او پس از این همه سال وقفه است.

قطعا سرمربی مس سونگون که در این بازی فرهاد فخیم و مصطفی نعمت‌وند را به دلیل مصدومیت و حمید احمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و همچنین علی ابراهیمی را نیز با وجود مصدومیت همچنان با زمان کم بازی می‌دهد، چاره‌ای جز ریسک و استفاده از عروجی در این بازی حساس ندارد و باید نشست و نتیجه این چالش جذاب را برای مسی‌ها دید که عروجی در چه سطحی و چگونه مقابل گیتی‌پسند ظاهر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.