کد خبر : 208680
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 11:04
-

رفلکس‌ فوق‌العاده گلر زندی بتن در روز حضور رقیب روی سکوها! (عکس)

رفلکس‌ فوق‌العاده گلر زندی بتن در روز حضور رقیب روی سکوها! (عکس)

دروازه‌بان تیم فوتسال زندی بتن در روزی که رقیب جدیدی برایش پیدا شده بود، گلری خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که کادرفنی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت پس از چند بازی ابتدای فصل همچنان رضایت زیادی از عملکرد سنگربانان خود نداشت، از چندی پیش دست به خرید یک گلر جدید زد که در بازی با فرش‌آرا مشهد از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد علی احسانی رقیب و هم تیمی خود بود.

مهدی مصطفایی دروازه‌بان سابق باشگاه “سارا کمپانی” دوشنبه که به دلیل نرسیدن ITC از لیگ تاجیکستان و مقداری سرماخوردگی قادر به همراهی زندی بتن مقابل فرش‌آرا نبود، در بازی هفته هشتم نظاره‌گر یکی از درخشان‌ترین گلری‌های علی احسانی در لیگ‌برتر بود. احسانی جوان که این فصل از سن‌ایچ راهی این تیم شمالی شده و چند هفته‌ای نتوانسته بود عملکرد دلخواه را داشته باشد، در این بازی با رفلکس‌های عجیب و غریب خود بارها مانع از گلزنی مشهدی‌ها شد و در روزی که تیمش هم خوش شانس بود، دست آخر یکی از ارکان امتیاز گرفتن تیمش از این بازی حساس لقب گرفت.

علی احسانی در یکی از صحنه‌های این بازی که از دید عکاسان و دوربین‌های تلویزیونی پنهان نمانده برای ممانعت از ورود توپ از دیرک دوم صورتش را مقابل توپ گذاشته و چنان بدنش را کش می‌دهد که دستانش از آخرین حد کفشش هم عبور می‌کند تا به نوعی برای رقیب تازه واردش عرض اندام کند.

این گلر باانگیزه و ملی‌پوش رده جوانان به احتمال فراوان این هفته هم دروازه‌بان تیمش خواهد بود چراکه هم پاداش درخشش مقابل فرش‌آرا را از کادر فنی خواهد گرفت و هم اینکه ITC مهدی مصطفایی هنوز از تاجیکستان نرسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.