کد خبر : 208952
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 12:23
-

گلزنی این بازیکن، شادی زرندی‌ها را مضاعف کرد(عکس)

گلزنی این بازیکن، شادی زرندی‌ها را مضاعف کرد(عکس)

در دیدار زندی‌بتن کلاردشت و فولادزرند ایرانیان، بازیکنی گلزنی کرد که شادی مضاعفی را برای زرندی‌ها و سرمربی قمی این تیم رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا کردی سرمربی قمی فولادزرند ایرانیان که امسال با تکیه بر بومی‌گرایی و استفاده حداکثری از ظرفیت استان کرمان کارش را شروع کرده، پس از چند هفته ناکامی سرانجام تیمش روی غلتک افتاده و روز گذشته با صدور رای انضباطی و واریز سه امتیاز بازی حفاری موفق شد، سه امتیاز ارزشمند دیگر را نیز از کلاردشت دشت کند.

اما شادی مضاعف کردی و زرندی‌ها که این مربی را از قطر برای پشتوانه‌سازی فوتسال کرمان پس از سال‌ها راهیابی به سطح اول فوتسال ایران استخدام کرده‌اند جایی رقم خورد که سومین بازیکن زیر ۲۰سال فولادزرند موفق به گلزنی شد.

رضا کردی که در تاریخ مربیگری خود نقش بسزایی در کشف استعداد و معرفی بازیکنانی چون علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی و … داشته، پس از گلزنی یقین‌لو و محمدزاده بازیکنان زیر ۲۰سال در دیدارهای لیگ، روز گذشته هم شاهد گلزنی یک بازیکن امید دیگر بود.

ضیاالدینی بازیکن ۱۹ساله و زرندی فولاد که گل اول تیمش را مقابل زندی‌بتن به ثمر رساند، حکایت از ریل‌گذاری صحیح این باشگاه برای آینده فوتسال شهرستان زرند داشت. این گل از سوی بازیکنی که همواره با تایم خوبی برای تیم شهرش بازی می‌کند، نوید روزهای خوش را برای شروع کارخانه بازیکن‌سازی در استان کرمان می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.